• LOODUD RASKUSTEGA VÕITLEMISEKS

    outlander_movie_thumb

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Esmaklassiline ökonoomsus & CO2 Emissioon
    2. Premium klassi kvaliteet & ruumikus
    3. Kõrgema klassi turvalisus ja vastupidavus
    Outlander MY19 FCS1

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Esmaklassiline ökonoomsus & CO2 Emissioon
    2. Kõrgema klassi turvalisus ja vastupidavus
    3. Premium klassi kvaliteet & ruumikus
    Outlander MY19 FCS2

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Esmaklassiline ökonoomsus & CO2 Emissioon
    2. Kõrgema klassi turvalisus ja vastupidavus
    3. Premium klassi kvaliteet & ruumikus
    Outlander MY19 FCS3

    3 HEAD PÕHJUSt

    1. Esmaklassiline ökonoomsus & CO2 Emissioon
    2. Kõrgema klassi turvalisus ja vastupidavus
    3. Premium klassi kvaliteet & ruumikus
    Outlander MY19 FCS4

    3 head põhjust

    1. Esmaklassiline ökonoomsus & CO2 Emissioon
    2. Kõrgema klassi turvalisus ja vastupidavus
    3. Premium klassi kvaliteet & ruumikus
  • Outlander:

    Loading

    See mudel

    27.500,00€

    Outlander Intense 2.0 Liitrine 4WD MIVEC CVT AS&G 5-kohaline INT

    Hind 27.500,00€

    Hind sisaldab käibemaksu (20%)

    0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

Discover more
  •  UUS DISAINIKONTSEPTSIOON

    The Outlander's Embodiment of Dynamic Styling

    Dünaamiline stiil

    Mitsubishi Motorsi uus esiosa kontseptsioon DYNAMIC SHIELD pärineb Pajero ja Lancer Evolutioni järjestikuste põlvkondade funktsionaalsusest. Must keskosa väljendab jõudu ja jõudlust ümbritsetuna mõlemalt küljelt ja alt tugeva kaitsesümboliga nii inimese kui masina jaoks. 

    See disain ei ole ainult vorm, vaid omab reaalset juurdunud funktsiooni ja on aluseks tulevaste Mitsubishi mudelite esiosa kujundusele. Selle kontseptsiooni põhjal kujundatakse erinevatele sõidukiklassidele sobivad esiosad. 

    The Outlander's Embodiment of Dynamic Styling Rear Design

    DYNAMIC SHIELD OUTLANDERi kehastuses

    Suur, musta värvi esiosa annab sportliku tunde ning on kaetud kolmelt poolt - vasakult, paremalt ja alt esipõrkeraua laiendustega, mis moodustavad justkui kaitsva kilbi.  

    Erinevalt eelmisest disainist, mis viitas keskkonnale ja viimastele tehnoloogiasaavutustele ning oli viimistletud ilma liigse pealetükkivuseta, on uue julge muutuse taga dünaamiline tõlgendus, mis tõstab esiplaanile Mitsubishi olemuse. OUTLANDER tähistab pöördepunkti, kus kujunduses toimunud areng tugevdab Mitsubishi Motorsi olemasolu. 


      

    Tagaosa kujundus

    Sõiduki esiosas moodustavad tuled ja iluvõre tunde avarusest ning sellega sobivalt on tagaosas tunnetatav sarnane laius ja stabiilsus. Kui eelmise mudeli viimistlus lõppes esiosa esitiibadel, siis uuel mudelil ulatub see üle terve küljeosa, tekitades massiivse üldmulje. 


  • ÖKONOOMSE SÕIDUREŽIIMI ÜLEVAADE

     
    ECO drive overview

    Tänaste sõidukijuhtide jaoks on oluline keskkonnasäästlik kasutus ja uus OUTLANDER on valmistatud just selliste nõudmiste täitmiseks. MIVEC-bensiinimootor on äärmiselt ökonoomne ja madalate heitmetega, pakkudes samal ajal suurepärast sooritusvõimet. Kütuse vähest tarbimist toetavad tühikäigul mootori seiskav abisüsteem Auto Stop & Go (AS&G) ja ökonoomne sõidurežiim (ECO) koos kerge ja väga aerodünaamilise kerekujuga, mis veelgi vähendavad energiakadu. Ja vaatamata nii kõrgele keskkonnahoiu tasemele pakub uus OUTLANDER juhile siiski oodatud naudingut ja sõidurõõmu.

    MOOTORID

     


    2.2 DI-D engine

    Auto stop & go 

    2-liitrine MIVEC bensiinimootor

    2-liitrine MIVEC* bensiinimootor pakub veenva kombinatsiooni täiustatud võimsusest, jõulisest kiirendusest ja kütusesäästust. 

    * Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system - ehk Mitsubishi loodud muutuv klappide ajastussüsteem


    Auto Stop & Go (AS&G)

    Auto Stop & Go (AS&G) vähendab kütusekulu ja CO2 heitmeid lülitades mootori automaatselt välja, kui sõiduk peatub, näiteks valgusfoori taga. Mootor käivitub kohe, kui tõsta jalg piduripedaalilt (variaatorkäigukastiga sõidukid) või vajutada siduripedaalile (manuaalkäigukastiga sõidukid).  

    Märkus: AS&G on saadaval bensiinimootoriga manuaalkäigukastiga ja variaatorkäigukastiga sõidukitele.

    ÖKONOOMSE SÕIDU REŽIIM

     


    ECO mode control

    ECO drive assist ECO score 

    Ökonoomse sõidurežiimi lüliti

    Vajutades ökonoomse sõidu (ECO) lülitile, käivitub veelgi energiasäästlikum mootori-, kliimaseadme- ja nelikveo režiim.


    Ökonoomse sõidu näidik

     Tulpdiagramm näitab reaalajas, kui keskkonnasõbralik on juhtimine antud hetkel. 


    Ökonoomse sõidutulemus

     Tulemus näitab, kui keskkonnasõbralik oli sõitmine kindlaksmääratud aja jooksul. Mida rohkem rohelisi lehti, seda parem. 



  • TURVALISUSE ÜLEVAADE 

     
    Safety overview

    Tehnoloogia turvalisuse heaks

    Täiustatud abisüsteemid kindlustavad turvalisema ja oluliselt kindlama juhtimise - seda nii teel kui parklas, nii päeval kui öösel. Alates intelligentsetest anduritest, mis jälgivad ümbrust ja hoiatavad ohtude eest kuni aktiivsete abisüsteemide ja passiivse turvalisuseni, pakub OUTLANDER täielikku kõrgetasemelist turvalisust. 

    INTELLIGENTSED ABISÜSTEEMID TURVALISEKS SÕITMISEKS

    Esikokkupõrke ärahoidmise/leevendamise abisüsteem (FCM)

    Aitab ära hoida kokkupõrke eesoleva takistusega või vähendada kahjusid kui kokkupõrge on vältimatu. Tuvastab sõidukid ja jalakäijad kaamera ja laseripõhiseradari abil.

    Forward collision

    Kokkupõrke oht

    Suur kokkupõrke oht

    Väga suur kokkupõrke oht


    Danger of collision

    Märkus:  
    FCM: Esikokkupõrke ärahoidmise/leevendamise abisüsteem on kõigest juhti abistav süsteem ega pruugi kõikides olukordades õnnetust ära hoida. Palume sõita turvaliselt ja mitte kunagi loota sõidu ajal vaid turvasüsteemidele. FCM käivitub, kui teine sõiduk ilmub ootamatult väga lähedale teie sõiduki ette. FCM tuvastab ka jalakäijaid, kuid ei pruugi seda suuta või tööle hakata kõikides olukordades. Sõiduk pidurdab eesoleva auto tuvastamisel automaatselt kiirustel 5 kuni 80 km/h ning jalakäija tuvastamisel kiirustel 5 kuni 65 km/h. Kuna FCM ei ole mõeldud sõiduki paigalhoidmiseks, vabastab ta pidurid umbes 2 sekundi jooksul pärast seismajäämist. Et vältida sõiduki edasiliikumist, peab juht vajadusel vajutama piduripedaalile. FCM ei pruugi igas olukorras tööle hakata, näiteks kui juht õnnetuse vältimiseks keerab rooli või vajutab gaasipedaalile. Küsimuste korral pöörduge Mitsubishi lähima ametliku edasimüüja poole.


    Kohanduv püsikiirusehoidja (ACC)

    Hoiab pikivahet eessõitjaga radari abil, suurendades turvalisust ja meelerahu. Eeskätt vähendab see juhi stressi liiklusummikutes maanteel.



    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    ACC näidik multifunktsionaalsel näidikutepaneelil 

    Ees sõidukit ei ole

    No vehicle in front

    Valitud kiirus säilib ka siis, kui tõsta jalg gaasipedaalilt.

    Ees on sõiduk

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Valitud pikivahe eesoleva sõidukiga säilib.

    Ees on sõiduk (aeglustab/pidurdab)

    No vehicle in front

    Kui eesolev sõiduk aeglustab või pidurdab, aeglustab või pidurdab ACC ka teie sõidukit.

    Märkus:  
    ACC: Kohanduv püsikiirusehoidja on kõigest juhiabisüsteem. Palume sõita turvaliselt ja mitte kunagi loota sõidu ajal vaid turvasüsteemidele. ACC ei pruugi kõikides olukordades tööle hakata. Süsteem ei pruugi alati õigesti aru saada tegelikust olukorrast sõltuvalt eessõitva sõiduki liigist ja selle olukorrast, ilmastikutingimustest ja teeoludest. Lisaks võib ACC kiiruse vähendamine olla ebapiisav, kui eessõitja järsult pidurdab või teine sõiduk ümber reastudes teie sõiduritta vahele keerab. Küsimuste korral pöörduge Mitsubishi lähima ametliku edasimüüja poole.

     

    Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem (LDW)

    Abisüsteem hoiatab hoiatusheli ja märgutulega, kui sõiduk kaldub oma sõidureast välja ja suunatuli ei ole sisse lülitatud.  

    Märkus: 
    LDW: LDW ei vähenda ohte, mis tekivad, kui ei sõideta olukorda hindavalt, kui tähelepanu langeb mujale või ollakse hajameelne või ilmastikutingimuste tõttu on nähtavus halb. Süsteem tuvastab reajooni kiirusel 65 km/h ja enam. Juhtige sõidukit õigesti ja sõitke turvaliselt. Süsteem ei pruugi sõidurada allpool kirjeldatud juhtudel ära tunda. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust või Mitsubishi lähima ametliku edasimüüja käest.

    LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

    LDW indication on multi-information display

    LDW näidik multifunktsionaalsel näidikutepaneelil



    Pimenurga hoiatussüsteem (BSW)

    Pimenurga hoiatussüsteem (BSW) kasutab tagapõrkeraua andureid, et hoiatada taga paremal või vasakul oleva auto eest, mis võib jääda peeglitest nägemata. Küljepeeglis kuvatakse märgutuli, kui BSW on aktiivne ja suunatuli ei ole sisse lülitatud. Kui süsteem tuvastab teise sõiduki ning suunatuli on sisse lülitatud, hakkab märgutuli vastava külje peeglis vilkuma ja kostab hoiatusheli. 

    Märkus:  
    BWS: Pimenurga hoiatussüsteem on kõigest juhti abistav süsteem ega pruugi kõikides olukordades hoiatada teise sõiduki eest. Palume sõita turvaliselt ja mitte kunagi loota sõidu ajal vaid turvasüsteemidele. Pimenurga hoiatussüsteem ei pruugi teatud olukordades õigesti töötada, sõltudes liiklustingimustest, ilmastikust, teekattest või takistustest. Juht vastutab täielikult ohutu sõitmise eest. Graafilised radarilained on illustratiivsed ega peegelda andurite tegelikku toimimist. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust.

    BWS

    BWS

    Kaugtulete automaatika (AHB)

    Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks ning sõidu kergendamiseks pimedal ajal lülitatakse kaugtuled ümber lähituledeks, kui vastu tuleb teine auto, ning selle möödudes tagasi kaugtuledeks. 

    Märkus:  
    AHB: Süsteem käivitub kiirusel umbes 40 km/h ja enam ning lülitub välja, kui see langeb madalamale. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust.


    BWS BWS

    ABISÜSTEEMID TURVALISEKS PARKIMISEKS

    Parking support


    Rear view + Bird's-eye view

    Tagurdusvaade + linnulennuvaade



    Camera positions

    Kaamerate asukohad

    Lainurk-kaamerate kuvar

    Sõiduki ees, taga ja külgedel olevad kaamerad kuvavad erinevaid vaateid, sealhulgas linnulennuvaade, mis aitavad turvaliselt parkida.


    Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

    Mootori võimsuse kontrollsüsteem aktiveerub, kui:  

    • Sõiduki kiirus on kuni 10km/h ja käiguvalits ei ole neutraal- (N) või parkimisasendis (P)
    • Takistus või teine sõiduk on lähedal
    • Gaasipedaali vajutatakse tugevalt või järsult 
    •  Kui juht ei proovi takistusest või teisest sõidukist mööda keerata

    Tagant ristsuuna läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

    Näidikute ekraanil kuvatakse märgutuli, kui RCTA on aktiveeritud. Kui tagurpidi käik on sisse lülitatud ning andurid tagumisel põrkeraual tuvastavad tagant ristsuunas läheneva teise sõiduki, kostub hoiatussignaal ning märgutuli vilgub mõlemas küljepeeglis.  

    Märkus:  
    RCTA: Ärge lootke ainult RCTA peale, mis teatud tingimustel ei pruugi lähenevat sõidukit tuvastada. Juht vastutab täielikult ohutu sõitmise eest. Graafilised radarilained on illustratiivsed ega peegelda andurite tegelikku toimimist. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust.


    Äkk-kiirendusvastane ultrahelisüsteem (UMS)

    Avarii ennetamiseks parkimisel kostub hoiatussignaal ja kui eesmised või tagumised andurid tuvastavad lähedal takistuse, kuvatakse hoiatus. Mootori võimsuse kontrollsüsteem aktiveerub, kui vajutate kogemata gaasipedaalile.  

    Märkus:  
    UMS: Äkk-kiirendusvastane ultrahelisüsteem on kõigest juhti abistav süsteem ega pruugi kõikides olukordades õnnetust ära hoida. Palume sõita turvaliselt ja mitte kunagi loota sõidu ajal vaid turvasüsteemidele. Et vältida süsteemi soovimatut töölehakkamist tavasõidu ajal, lülitub süsteem välja ning kuvab näidikuteplokil teate „UMS OFF“ kui FCM või ASC on välja lülitatud. Ükski juhiabisüsteem ei peata sõidukit täielikult. Sõiduk võib vähehaaval liikuda edasi või tagasi ka siis, kui UMS mootori võimsust vähendab. Andurid ei pruugi tuvastada võrgulaadseid või terava servaga esemeid, mis ei peegelda ultrahelilaineid piisavalt tagasi. UMS ei hoia sõidukit paigal. Juht vastutab sõiduki peatamise eest, vajutades piduripedaalile kui liiklusolukord seda nõuab. Graafilised ultrahelilained on illustratiivsed ega peegelda andurite tegelikku toimimist. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust.

    PASSIIVSED TURVASÜSTEEMID

    RISE (Reinforced impact safety evolution) body 

    RISE-turvakere

    Vigastuste vähendamiseks liiklusõnnetuse korral on välja töötatud Mitsubishi Motorsi RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) - turvakere, mis neelab efektiivselt kokkupõrkelöögi energiat ja kaitseb salongiosa.


    Structuurliimid

    Struktuurliimide kasutamisega uste ja tagaluugi avade juures muudetakse kerepaneelid jäigemaks ning saavutatakse stabiilsem juhitavus.


    Seven SRS airbags

    7 õhkturvapatja (SRS) 

    Eesmised turvapadjad, külgmised turvapadjad, külgmised turvakardinad ja juhi põlveturvapadi kaitsevad sõitjaid avarii korral.  

    Märkus:  
    Turvapadjad on osa lisaturvasüsteemist (SRS). Et vähendada avaneva turvapadja tekitavaid vigastusi kandke alati turvavööd, istuge sirgelt istme keskel ja ärge nõjatuge vastu ust. Alla 12-aastased lapsed peaksid istuma tagaistmel ning kasutama ettenähtud turvavarustust. Ärge kunagi paigutage seljaga sõidusuunas olevat lapse turvatooli esiistmele. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust ja turvatooli kasutusjuhendist. 


    Mirror

    Isetumenev tahavaatepeegel

    Isetumenev tahavaatepeegel vähendab tagant läheneva sõiduki esitulede valgusvoo eredust, muutes sõidu ohutumaks.


    Active Stability Control (ASC) 

    Aktiivne stabiilsuskontroll (ASC)

    Kui rattad kaotavad haardumise libedal teel või pöördel, vähendab ASC mootori jõudlust ja rakendab pidurdusjõudu vastavale rattale, et taastada kontroll ja takistada libisemist.  

    Märkus:  
    ASC võimalused on siiski ainult abistavad. Palume sõita turvaliselt ja mitte kunagi loota sõidu ajal vaid turvasüsteemidele. Kasutage kindlasti kõigil neljal rattal sama tüüpi ja mõõtu rehve. Ärge paigaldage oma autole piiratud libisemisega diferentsiaali. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust. 


    Hill Start Assist (HSA) 

    Nõlvaltstardi abi  (HSA)

    Startides nõlvalt või järsul tõusul ei lase HSA piduripedaali vabastamisel sõidukil tagasi veereda, hoides pidureid peal kuni 2 sekundit kuni gaasipedaali vajutamiseni.  

    Märkus:  
    HSA ei asenda turvalist sõitmist. Ärge kunagi lootke sõidu ajal vaid sellele süsteemile. Auto võib siiski tagasi veereda, kui piduripedaal on tugevalt alla vajutatud või kallak on väga järsk või tee on libe. See juhiabi süsteem ei ole mõeldud auto paigalhoidmiseks kauem kui 2 sekundit. Ärge lootke sellele süsteemile kui pidurile vajutamise alternatiivile. Lisainfot saate omaniku käsiraamatust. 



  • KÕRGE KVALITEEDI ÜLEVAADE

    Premium quality

    Vabastav ruumikus ja mugavus

    OUTLANDER ümbritseb juhti ja reisijaid mugavusega. Isegi pikimad reisid on värskendavad tänu avarale salongile, kuni 7 sõitjat mahutavatele mugavatele istmetele ja kvaliteetsetele materjalidele, k.a ehtsale nahale. Tagumised istmeread on paindlikult muudetavad vastavalt pagasi ja sõitjate vajadustele. 



    RUUMIKAS SALONG

    Comfortable third row seats Cargo capacity Seat arrangement & third row seats

    Mugav kolmas istmerida

    Istmete konfiguratsioon

    Polster ja vedrud kolmanda rea istmepatjades suurendavad sõidumugavust. Seljatoed saab seada nelja erinevasse kaldesse.

    Vastavalt reisijate ja pagasi paigutamise vajadusele on lihtne muuta teise ja kolmanda rea istmete asendit. Võite tagaistmete kõik seljatoed alla lasta, et luua eriti lai sileda põhjaga pakiruum.

    Seat sliding function

    Teise istmerea lükandsüsteem

    Teise istmerea edasi-tagasi liigutatav lükandsüsteem võimaldab mugava ligipääsu kolmandale istmereale. 


    KVALITEETNE SALONG

    Premium quality overview

     Kõrge kvaliteediga ja glamuurne sisemus

    Pehme polster, mis meenutab tõelist nahka, algab armatuurlaual multifunktsionaalsest näidikust ning jätkub esiustel. Luksuslike dekoorelementide lisamisega saavutatakse OUTLANDERile iseloomulik kõrgkvaliteetne glamuurne sisemus.

    Täiustatud müraisolatsioon

    OUTLANDERi mootor, mis on sageli vibratsiooni ja müra põhjustajaks, on vaikne. Uut tüüpi mootoripadjad võimaldavad mootori liikumist edasi-tagasi, vähendades seeläbi vibratsiooni ja müra. OUTLANDERil on uuenenud ka A-piilar, küljepeeglid ja aknatihendid – osad, mis põhjustavad tuulemüra. Lisaks on armatuurlaud, salongi põrand ja laepolster asendatud uute müra summutavate materjalidega. Vaikust suurendavad ka vastavalt seadistatud vedrustus ja rehvid, mis vähendavad tee müra.

    ISTMETE KATTEMATERJAL

    Seat material

    Must tekstiil, õmblustega

    Seat material

    Beež tekstiil, õmblustega

    Seat material

    Must kunstnahast polster, õmblustega

    Märkus: Nahast istmekatete küljed, tagaosa ja peatoed on sünteetilisest nahast, samuti keskkonsooli käetugi, uste käetoed ja uste paneelid.

    Seat material

    Beež nahkpolster, õmblustega

    Märkus: Nahast istmekatete küljed, tagaosa ja peatoed on sünteetilisest nahast, samuti keskkonsooli käetugi, uste käetoed ja uste paneelid.

    Seat material

    Must nahkpolster, õmblustega

    Märkus: Nahast istmekatete küljed, tagaosa ja peatoed on sünteetilisest nahast, samuti keskkonsooli käetugi, uste käetoed ja uste paneelid.

    KVALITEETNE VÄLIMUS

    Alloy wheels & cover

    Kergmetallveljed

    Kvaliteetse viimistlusega kergmetallveljed annavad OUTLANDERile sitke ja sportliku välimuse, kuid mis kõige tähtsam, ka kindla haarduvuse kõikidel teedel. 



  •  INTEGREERITUD KONTROLLSÜSTEEM

    JÕULISED MOOTORID

    S-AWC (Super all wheel control)

    Elektrooniliselt juhitav nelikvedu

    Elektrooniliselt juhitav nelikvedu annab koostöös aktiivse stabiilsuskontrolliga (ASC) uskumatu veojõu ja stabiilsuse ka kõige keerulisemal pinnasel. Jõuülekande valiku lüliti võimaldab vaevata valida sobivaima sõidurežiimi: ökonoomse sõidu režiim 4WD ECO maksimaalselt säästlikuks sõitmiseks, 4WD AUTO tavasõiduks või 4WDLOCK rasketeks sõiduoludeks.

    2.0 MIVEC engine

    2-liitrine MIVEC bensiinimootor

    2-liitrine MIVEC* bensiinimootor pakub veenva kombinatsiooni täiustatud võimsusest, jõulisest kiirendusest ja kütusesäästust. * Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system - ehk Mitsubishi loodud muutuv klappide ajastussüsteem 



    TÄIUSTATUD ABISÜSTEEMID 

       
    Shift paddles

    INVECS-III CVT

    Selle mootori paariliseks on täiustatud variaatorkäigukast (CVT), mis vastavalt teeoludele ja sõiduki käitumisele vahetab automaatselt käike, võimaldades vajadusel sujuvalt kiirendamist, jäädes samas märkimisväärselt säästlikuks ja ületades sellega tavaliste automaatkäigukastide näitajaid. Gaasipedaali lõpuni alla vajutades tekitatakse automaatse käiguvahetusega üles ja vähendatud mootori müraga võimas reaktsioon. Soovides ise käike vahetada, on võimalik lülituda 6-käigulisele sportrežiimile ning vahetada käike rooli all asuvate käiguvahetuslabadega. 


    S-AWC (Super all wheel control)

    Käiguvahetuslabad

    Sportlikud käiguvahetuslabad võimaldavad vahetada käike üles või alla sujuvalt ja elektrooniliselt ilma käsi roolilt tõstmata.  

    Märkus:  
    Käiguvahetuslabad on saadaval vaid variaatorkäigukastiga sõidukile. 


    Cruise control

    Täiustatud amortisaatorid

    Suurema silindri läbimõõduga eesmised ja tagumised amortisaatorid kindlustavad suurepärase sõidu igal kiirusel.

  •  KASULIKUD FUNKTSIOONID

    Electronically controlled sunroof

    Takistusanduriga katuseluuk

    Elektriliselt juhitav takistusanduriga katuseluuk laseb salongi värsket õhku, tekitades tunde, et oled osa mööduvast maastikust.

    Electric tailgate

    Elektriliselt juhitav tagaluuk

    Tagaluuk on avatav ja suletav automaatselt juhiistme lähedal asuvast lülitist.

    Heated Windscreen

    Soojendusega esiklaas

    Ülipeenikesed traadid, mis on ühtlaselt jaotatud üle kogu esiklaasi, puhastavad soojenedes klaasi udust või jääst kiiremini kui tavaline soojendus. 


    LED headlamps with LED daytime running lamps

    LED esituled, LED päevatuled, LED udutuled

    Uued LED-tehnoloogial esituled lähi- ja kaugtuledena on stiilsed. LED udutuled näitavad teed valge valgusega.

    Adjustable rain sensor

    Vihmaandur

    Andur aktiveerib klaasipuhastid automaatselt, kui esiklaasil tuvastatakse niiskus. 


    LED headlamps with LED daytime running lamps

    Elektriline seisupidur koos automaatse pidurisüsteemiga

    Seisupidurit on lihtne käsitseda põrandakonsoolis asuva stiilse lüliti abil. Lihtsalt tõmmake seisupiduri rakendamiseks lülitit üles või vabastamiseks vajutage seda alla. Peatades auto valgusfoori punase tule taga hoiab automaatne pidurisüsteem autot paigal ka siis, kui vabastate piduripedaali. Gaasipedaalile vajutamine vabastab pidurid.

     

    Keyless operation system

    Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem (KOS)

    Kandes taskus elektroonilist võtit, võite te esiuste ja tagaluugi välislingil olevale nupule vajutades lukustada või lukust avada kõik uksed ja tagaluugi, süütelülitile vajutades aga käivitada sõiduki.

    Keyless operation system

    Õhutusavad taga istujatele

    Seadistatavad õhutusavad keskkonsoolis tagavad kuuma ilmaga tagumiste istmete reisijatele mugava jaheduse. 


    Console bos illumination

    18-tollised kergmetallveljed

    LED foot lamps

    16-tollised kergmetallveljed

    LED foot lamps

    16-tollised terasveljed ja ilukilbid

    LED foot lamps

    Tagaspoiler

    Tagaspoileri kuju on muudetud, et kindlustada veelgi parem aerodünaamika.

    MEELELAHUTUS

    SD navigation system

    MITSUBISHI Multi Communication System (MMCS)

    MMCS kõrgresolutsiooniga puutetundlik ekraan muudab navigeerimise lihtsaks ja annab täpset infot ökonoomse sõitmise, energiakulu ja allesjäänud sõidumaa kohta. Tagurpidi käigu sisselülitamisel kuvatakse ka tagurduskaamera pilt. 



    Clear wide screen

    Lai kõrgresolutsiooniga ekraan

    Kõrge resolutsiooniga kuvatav info on kergesti loetav.



    3D map view

    3D-kaardi näit

    Linnakaartidel näidatakse tähiseid kolmemõõtmelisena.

    Audio system control

    Heli kvaliteedi kontroll

    Toetab erinevate helikontrolli funktsioonide valimist.


    2 Screen viewing

    Poolitatud ekraan

    Üheaegselt on ekraanile võimalik kuvada kaardiinfo, audioinfo jms.


    Metre display of guidance points

    Navigeerimisjuhised kuvatakse erkaanile meetrites

    Suuna ja kauguse kuvamine suurendab turvalist sõitmist. 


    ECO function information

    Ökonoomse sõidu info

    Kuvab ökonoomse sõidu tulemuse ja muid andmeid. 


    S-AWC (Super all wheel control)

    Elektriline seisupidur koos automaatse pidurisüsteemiga

    Seisupidurit on lihtne käsitseda põrandakonsoolis asuva stiilse lüliti abil. Lihtsalt tõmmake seisupiduri rakendamiseks lülitit üles või vabastamiseks vajutage seda alla. Peatades auto valgusfoori punase tule taga hoiab automaatne pidurisüsteem autot paigal ka siis, kui vabastate piduripedaali. Gaasipedaalile vajutamine vabastab pidurid.

    Display audio

    Audiosüsteemi juhtimine

    Audiosüsteemi juhtimine on lihtne 6,1-tollisel QVGA puutetundlikul ekraanil, kuhu kuvatakse ka tagurduskaamera pilt. 


    CD/MP3 player

    CD/MP3 mängija

    Kvaliteetne CD/MP3-mängija ühendub lihtsalt digitaalse audiomängijaga, et kuulata mõnusalt oma lemmikmuusikat


    Rockford fosgate premium sound system

    Rockford Fosgate® Premium helisüsteem

    Nautige rabavat helikvaliteeti, mida pakub koostöös Rockford Corporationiga välja töötatud uus audiosüsteem. Üheksa salongi ümbritsevat kõlarit pakuvad imetlusväärset DTS Neural Surround™ heli.  

    Märkus: Rockford Fosgate® ja seotud logod on Rockford Corporationi registreeritud kaubamärgid USAs ja teistes riikides. DTS Neural Surround™ on DTS, Inc. kaubamärk.  

    1 3,5 cm pehme kuppelkõlar  
    2 16 cm polüpropüleenist koonuskõlar  
    3 16 cm polüpropüleenist 2-ribaline koaksiaalkõlar  
    4 25 cm subwoofer  
    5 710W 8-kanaliga suure võimsusega võimendi 

     

    DAB

    Bluetooth® vabakäe telefonisüsteem

    Oled kättesaadav ja saad ise sõidu ajal rääkida, kasutades vabakäeseadet. Ühenda oma nuti- või mobiiltelefon Bluetooth®-ühenduse abil vabakäeseadmega ning vali häälkäskluste abil numbreid, hoides oma käed roolil.

    DAB

    Nutitelefoni ühendusega Display Audio

    Kuhu iganes teekond viib, on see palju seikluslikum aga ka turvalisem, kui kaasas on Android Auto™ või Apple CarPlay. Lihtsalt ühendage oma nutitelefon USB kaabli abil audiosüsteemiga ning saate nautida hulka erinevaid funktsioone ja meelelahutusrakendusi.

    Lisainfo saamiseks vajutage lingile

    Colour liquid crystal multi-information display

    Nutitelefoni ühendusega Display Audio (Android Auto)

    Kuhu iganes teekond viib, on see palju seikluslikum aga ka turvalisem, kui kaasas on Android Auto™. Lihtsalt ühendage oma nutitelefon USB kaabli abil audiosüsteemiga ning saate nautida hulka erinevaid funktsioone ja meelelahutusrakendusi. 

    * Ainult Android AUTO  

    Lisainfo saamiseks vajutage lingile

    DAB

    Nutitelefoni ühendusega Display Audio
    (Apple CarPlay)

    Kuhu iganes teekond viib, on see palju seikluslikum aga ka turvalisem, kui kaasas on Apple CarPlay. Lihtsalt ühendage oma nutitelefon USB kaabli abil audiosüsteemiga ning saate nautida hulka erinevaid funktsioone ja meelelahutusrakendusi.  

    * Ainult (Apple Carplay)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

    Lisainfo saamiseks vajutage lingile 

    Colour liquid crystal multi-information display

    Värviline multifunktsionaalne näidik

    Suur 4,2-tolline vedelkristallekraan näidikutepaneeli keskel on eriti lihtsalt loetav. Näidik edastab kasulikku teavet sõiduki, teekonna, välistemperatuuri, ökonoomse sõidu jmt kohta. 


  • Downloads