• Eclipse Cross MY18:

    Loading

    See mudel

    23.900,00€

    Eclipse Cross Invite 1.5-liitrit 16-klappi DOHC MIVEC Turbolaaduriga 2WD 6-k manuaalkäigukast (Invite)

    Hind 23.900,00€

    Hind sisaldab käibemaksu (20%)

    0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

  • TUNNE PÕNEVUST


    Stiilne nagu kupee kuid tegelikult Mitsubishi Motorsi uusim linnamaastur. Dünaamiline, skulptureeritud vorm väljendab  jõudu sportlikest näojoontest kuni kõrgtehnoloogiliste tagatuledeni. Tugevad jooned. Jõulised tiivalaiendid. Justkui stardivalmis sportlane lähtepakkudel. Uus ECLIPSE CROSS jätab vaatajad seljataha, imetlema uue linnamaasturi disainitud tagantvaadet. Kõik kokku harmoneerub tugevaks isiksuseks, mis kutsub avastama.


    VÄLIMUS

    DYNAMIC SHIELD

    Rear Design

     Tegudeks valmis.

    Tugevad jooned. Laiendatud tiivad. Nagu sooritusvalmis sportlane lähtepakkudel. ECLIPSE CROSS jätab vaatajad seljataha, imetlema uue linnamaasturi võrratult disainitud tagaosa.

    SALONG

    Shark Fin Type Antenna

    Põnevus teie ümber

    Sportlik, hoolikalt viimistletud salong tõstab su pulssi ja meeleolu. Iga detail on viimistletud täiuslikkuseni, et muuta sinu sõiduelamus unustamatuks.   
    Rear Design

    Head Up ekraan (HUD)

    Head Up värviline ekraan edastab mugavalt informatsiooni armatuurlaua kohalt, et juht saaks maksimaalselt keskenduda sõitmisele. Head Up ekraan võimaldab seadistada eredust ja ekraani kõrgust vastavalt juhi soovile. Ekraan ilmub nähtavale või laskub oma pessa armatuuris, siis kui keerad süüdet. 
    Rear Design

    Tahavaate aken

    Tahavaateaken koosneb kahest erineva suurusega aknast. Tagumise istmerea peatoed on reguleeritavad ning disainitud nii, et need ei segaks juhi vaatevälja samas aga pakkudes mugavust reisijatele. 

    ISTMEKATTED

    Rear Design

    Tekstiilist istmekatted

    Märkus: Nahkistmete küljed, tagumine osa ja peatoed sisaldavad kunstnahka.
    Rear Design

    Kvaliteetne käsitöö kangas hõbedaste õmblustega

    Märkus: Nahkistmete küljed, tagumine osa ja peatoed sisaldavad kunstnahka.
    Rear Design

    Nahast istmekatted oranžide õmblustega

    Märkus: Nahkistmete küljed, tagumine osa ja peatoed sisaldavad kunstnahka.
  • S-AWC (Super-All Wheel Control) 


    AUTO mode

    Super-nelikvedu (S-AWC) tõstab sinu enesekindlust kõikidel teedel kombineerides elektrooniliselt juhitud nelikveo Mitsubishi Motorsi AYC süsteemiga, mis kasutab pidureid, et optimaalselt jagada väändemomenti parem ja vasakpoolsetesse ratastesse. Isegi kui kogemata pidurdad või kiirendad liiga järsult lumises kurvis, suudad sa hoida olukorda kontrolli all ilma liigse rooli keeramiseta. S-AWC tuvastab teeolusid reaalajas ja muudab pidurdusjõu ja diferentsiaali seadeid, et parandada auto juhitavust. Näidikute paneelil kuvatakse S-AWC staatus. Valida saab erinevate sõidurežiimide vahel: AUTO, SNOW ja GRAVEL vastavalt teeoludele, et parandada pöörde täpsust, sirgjoonelist stabiilsust ja manööverdamisvõimekust libedatel teedel.

    AUTO mode

    AUTO režiim

    Pakub kindlat 4WD sõiduelamust erinevates olukordades.

    SNOW mode

    SNOW režiim

    Pakub stabiilsust lumiste ning libedate teeolude korral.

    GRAVEL mode

    GRAVEL režiim

    Pakub unustamatuid sõiduelamusi ebatasastel teedel ja aitab vältida kinnijäämist. 

    MUUTUV KIIRENDUS. ROHKEM JÕUDLUST IGAST KÜTUSE TILGAST.

    SNOW mode

    1.5L otse-sissepritsega turbomootor.

    1.5L direct-injection turbocharged petrol engine

    1.5L otse-sissepritsega turbomootor

    Kubatuur on ökonoomsuse suurendamiseks tehtud väiksemaks, lisatud turbo, et suurendada väänet madalatel-keskmistel pööretel. Täiesti uus mootor annab sinu käsutusse kohese kiirenduse. Väga ergas jõudlus on võimalik tänu otse-sissepritsele, silindri peadega integreeritud väljalaske kollektor, naatriumiga täidetud väljalaske klapid, MIVEC jne. 

    INVECS-III CVT and 6 MT

    INVECS-III CVT ja 6 MT

    Edasiarendatud CVT toetab ühtlast, võimast kiirendust ja kütuse säästlikust. Uus Step käikude kontroll annab sensatsioonilise käiguvahetuse tunde. Uus kergem 6-käiguline manuaalkäigukast on samuti saadaval.

    Auto Stop & Go [AS&G]

    Auto Stop & Go [AS&G]

    Auto Stop & Go (AS&G) vähendab kütusel kulu ja CO2 emissiooni lülitades automootori seisu ajaks välja. Näiteks valgusfoori taga seistes. Auto käivitub koheselt kui olete võtnud jala piduripedaalilt (CVT mudelitel) või vajutanud alla siduri pedaali (MT mudelitel)

    Märkus: Kui Brake Auto Hold on aktiivne, siis mootor jääb väljalülitatuks kuniks vajutate gaasipedaalile. 

    Cruise control

    Tehke kõik manöövrid mugavalt 

    ECLIPSE CROSS on stabiilne, hästi juhitav ning ühendab endas hämmastava täpsuse ning mugavuse. Suurepärase sõidukogemuse võimaldab ergas mootor, täpselt häälestatud vedrustus, kohanduv keeramine ja piisav kere jäikus. Samal ajal pakkudes kõikidele reisijatele ääretult mugavat sõitu igasuguste teeoludega. 

    Cruise control

    Rigid Body Parts

    Structural adhesive ühendused uste ja pagasiruumi avades tõstavad kere elementide jäikust ühendustes.  
    *Pilt on illustratiivne.

  • Eclipse Cross nime lugu


    Eclipse Crossi täiuslik dünaamiline kuju loob samasuguse ereda ning inspireeriva assotsatsiooni nagu päikesevarjutuse kulminatsioon. Uus erakordselt ergas ning särav punane värv toob esile päikesevarjutuse briljantsuse. 1989. aastal Ameerika Ühendriikides esitleti populaarset kupeed, nüüd uue mudeli puhul on Eclipse nimetus kombineeritud Crossiga (lühend crossoverist), mudel mis pakub igakülgset sõidunaudingut. 

     
  • Esikokkupõrke vältimise/leevendamise süsteem (FCM)

    Aitab ennetada otsasõitu ja vältida kokkupõrget. Vältimatu kokkupõrke korral FCM  vähendab tekkivaid kahjustusi. Süsteem reageerib kaamerate ja laseri abiga nii sõidukitele kui jalakäijatele. 


    Forward Collision Mitigation System

    Twin motor 4WD

    Danger of collision
    Danger of collision
    Danger of collision


    Märkus: Forward Collision Mitigation (FCM) ära tundmise ja olukorra kontrollimise võimekus on ainult toetav ning ei pruugi ära hoida õnnetust kõigis situatsioonides. Palun sõitke turvaliselt ja ärge toetuge ainiti FCM süsteemile. FCM töötab kui teine sõiduk on teie ees. FCM on samuti disainitud ära tundma jalakäijaid kuid nende ära tundimine võib mõningates situatsioonides olla häiritud. Automaatne pidurdus aktiveeritakse kui teine auto on teie ees ja teie auto liigub vahemikus 5-80 km/h (Kui teie autol on ACC siis toimib süsteem vahemikus 5-180km/h). Jalakäjiate puhul toimib süsteem vahemikus 5 - 65km/h. Kuna FCM-il ei ole võimekust jätkata pidurdust peale seisma jäämist siis pidurid vabastakase  2 sekundit peale auto peatumist. Vältimaks auto veeremist peale peatumist tuleb sõidukijuhil peale peatumist hoida ise piduri pedaali all. Mõningatel juhtudel, FCM ei pruugi töötada kui juht on ise kokkupõrke vältimiseks teinud manöövri või kiirendanud. Küsimuste korral palun konsulteerige lähima Mitsubishi edasimüüjaga.

    Adaptiivne püsikiiruse hoidja (ACC)

    Süsteem hoiab valitud distantsi teie ja ees liikuva auto vahel tänu radarile. Antud süsteem vähendab juhi stressitaset eriti tiheda liiklusega maanteedel.

    Adaptive Cruise Control

    Danger of collision Danger of collision Danger of collision


    Märkus: ACC süsteem on ainult toetava funktsiooniga ning ei ole absoluutne. Palun sõitke ettevaatlikult ning ärge jääge toetuma ainult ACC süsteemile. Mõningatel juhtudel ei pruugi ACC aktiveeruda. Süsteem ei pruugi korrektselt ära tunda situatsiooni vastavalt teie ees sõitva auto tüübile ja seisukorrale, ilmastiku tingimustele ja tee oludele. Lisaks ei pruugi süsteem olla võimeline piisavalt kiiresti kiirust vähendama kui auto teie ees teeb äkkpidurduse või keegi sõidab teile ette. Kui teil on küsimusi, palun konsulteerige lähima Mitsubishi edasimüüjaga.
     

    Lane Departure Warning Automatic High Beam Blind Spot Warning

    Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem (LDW)

    See funktsioon annab hoiatuse kui lahkute omast sõidureast kui suunatuli ei ole sisselülitatud.
     
    Märkus: LDW ei ole loodud selleks, et vähendada riske, mis seonduvad tähelepanematuse, tee mitte jälgimisega (Miski tõmbab teie tähelepanu tee äärde, tähelepanematus jne.) või ilmastikutingimustega, mis vähendavad nähtavust. Funktsioon on loodud tundma ära sõidurida kiirusel 65km/h ja rohkem. Juhtige oma sõidukit ja sõidke turvaliselt. Süsteem ei pruugi mõningatel tingimustel sõidurida tuvastada. Palun tutvuge kasutusjuhendiga lisa informatsiooni saamiseks.

    Automaatne kaugtulede lülitus (AHB)

    Suurendamaks mugavust, turvalisust ja sõidumõnu öösel lülituvad kaugtuled automaatselt lähituledeks kui mõni sõiduk teie ees on tuvastatud. Kui auto kaob nähtavusest siis lülituvad kaugtuled tagasi ilma, et peaksite kätt roolilt tõstma. 

    Märkus: Süsteem aktiveerub kiirusel 40km/h ja üles ning lülitub madalamatel kiirustel välja. Palun tutvuge kasutusjuhendiga lisa informatsiooni saamiseks.                      
        

    Pimenurga andurid (BSW)

    See turvalisus funktsioon kasutab radari sensoreid tagumistes pimenurkades, nii vasakul kui paremal. Indikaator peeglis näitab kui süsteem on aktiivne ja suunatuled on väljalülitatud. Kui sõiduk tuvastatakse ja suunatuli on sisselülitatud kõlab helisignaal ja vastav indikaator vilgub vastavas peeglis. 

    Märkus: BSW funktsiooni on ainult toetava loomuga ning ei pruugi teid hoiatada igas situatsioonis. Palun ärge toetuge ainuüksi sellel süsteemil kui liiklete. BSW ei pruugi töötada mõningatel juhtudel normaalselt, sõltuvalt liiklusest, ilmast, teeoludest ja segavate faktorite olemasolust. Juht on täielikult vastutav enese turvalisuse eest. Radarilaine graafikuid kasutatkse ainult illustreerivatel eesmärkidel ning nad ei kajasta päris sensori tööd. Palun tutvuge kasutusjuhendiga lisainformatsiooni saamiseks.                      

    Traffic Alert Automatic High Beam Active stability control

    Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

    Indikaator ilmub näidikute blokki kui RCTA on aktiivne. Kui radari sensorid tagumises põrkerauas tuvastavad läheneva sõiduki samal ajal kui teil on käik sees siis ilmub hoiatav teade ja kõlab helisignaal ning indikaator vilgub peeglis. 

    Märkus: Ärge toetuge ainuüksi antud süsteemile. Süsteem ei pruugi ära tunda kõiki liikuvaid sõidukeid. Juht on täielikult vastutav enese turvalisuse eet. Radari laine graafikuid kasutatakse ainult illustreerivatel eesmärkidel ning nad ei kajasta päris sensori tööd. Palun tutvuge kasutusjuhendiga lisainformatsiooni saamiseks.                         
     

    Täisvaatemonitor

    Kaamerate vaateid (auto ette, taha ja külgedele; samuti ülevalt alla vaade), saab omavahel kombineerida, et näha, mis toimub pimenurkades ning need aitavad teid manööverdamisel ning parkimisel. Kaamerapildis saab TEIE SÕIDUKIT kuvada seitsme eri värviga. 


    Aktiivne stabiilsuskontroll (ASC)

    Kui sirgel või kurvidesi kaotavad rattad libedal pinnal haakuvuse siis ASC automaateselt kohandab mootori võimsust ja kasutab pidureid õigetel ratastel, et aidata teil hoida kontrolli ning vältida libisemist. 

    Märkus: ASC on mõeldud ainult abistava meetmena. Palun sõitke ohutult ja mitte kunagi ärge jääge lootma süsteemi tööle. Kasutage sama tüüpi ja ühte suurust rehvi kõigil neljal ratta. Ärge paigaldage oma autole lisavarustusena LSD tüüpi differentsiaali. Palun tutvuge kasutusjuhendiga lisainformatsiooni saamiseks.                       
     

    Hill Start Assist RISE body 7 SRS Airbags

    Mäest stardi abiline (HSA)

    Startides järsult nõlvalt aitab HSA teil vältida tagasi veeremist hetkel kui vabastate piduri. Süsteem hoiab peal pidureid kuni 2 sekundit kuniks gaasi on vajutatud. 

    Märkus: HSA ei ole asendus turvalisele sõidule. Mitte kunagi ärge jääge lootma ainult süsteemile kui sõidate järskudel nõlvadel. Auto võib vajuda tagasi kui pidurid on ülekoormatud või teekate on libe. Süsteem ei ole loodud hoidmaks teie autot paigal kauem kui 2 sekundit. Süsteemi ei saa kasutada alternatiivina piduripedaalile , et seista paigal. Palun tutvuge kasutusjuhendiga, et saada lisainformatsiooni.                   

    RISE tüüpi kere

    Kokkupõrke turvalisus on tänu Mitsubishi Motorsi RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) kerele oluliselt suurem. Kere efektiivselt absorbeerib energiat ning hoiab kabiini kuju kokkupõrke korral. 

    7 SRS turvapatja

    Juhi ja kõrvalistuja turvapadi, külgturvapajdad, külgmised turvakardinad, turvapadi juhi põlvedele aitavad kokkupõrke korral hoida sind ja kaasreisijaid tervena.

    Märkus: Turvapadjad on osa SRS süsteemist. Vähendamaks vigastuste riski turvapatjade avanemisel kandke alati turvavööd, istuge püstises asendis istme keskel, ärge toetuge uksele. Alati paigutage alla 12 aastased lapsed tahaistmele kasutades vastavat turvatooli. Kui kasutate rihmaga kinnituvat tahavaatavat tuvatooli eesistmel siis lülitage turvapadi välja. Palun tutvuge auto ja turvatooli kasutusjuhendiga lisainformatsiooni saamiseks-

  • Head Up Display [HUD]

    Tagumise istmerea võimalused

    Eriti mugavad tagumised istmeid, mille seljatugesid on võimalik seada üheksasse erinevasse asendisse ning mida on võimalik edasi-tagasi liigutada 200mm. Seades istmed kõige kaugemasse asendisse, saate nautida klassiliidrile omast avarat jalaruumi. Tagumise istmerea liigutamisel säilib pagasiruumis siiski rohkelt ruumi, et mahutada kogu teie pagas. Kui soovite täiendavat lisaruumi pagasile, siis on võimalik istmete seljatugesid alla lasta 60:40 suhtes, et kaasa mahuks kõik vajalik.

    Tailgate window

    Elektriline panoraam katuseluuk

    Stiilne panoraam-klaaskatus, mille esiosa on elektriliselt avatav, pakub juhile ja kaasreisijatele rohkem avarust ja valgust. Mõlemad päikesirmid on eraldi reguleeritavad, et tagada maksimaalne mugavus kõigile.

    Power panoramic sunroof

    Saledad küljekarbid

    Unustage määrdunud püksisääred. Eclipse-Crossi küljekarbid on saledad ning sõiduajal kaetud ukseliistudega nii, et igaüks saab siseneda autosse ja väljuda autost ilma, et püksissäred hõõruksid vastu määrdunud autot.


    Standard fabric

    Soojendusega esiklaas

    Esiklaasis on terves ulatuses küttevõrk. Udu ja jää kaob klaasilt kiiremini kui kunagi varem. 

    High grade fabric with silver stitches

    Soojendusega rool

    Soojendusega rool tagab mugava sõidu külma ilmaga. Lüliti on paigutatud mugavalt keskkonsooli.

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    Soojendusega istmed

    Juhi, kõrvalistuja ning kahe tagumise istme seljatugi ja istumisalus on varustatud elektrilise soojendusega, mida saab sisse ja välja lülitada lihtsalt kättesaadavatest lülititest.

    Speed limiter

    Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem (KOS)

    Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem (KOS) on tehniline lahendus, mis võimaldab auto omanikul siseneda autosse ilma, et ta peaks oma võtmeid taskust välja võtma. Lülitid asuvad nii esiustel kui ka pagasiruumi luugil.

    Colour LCD Multi-information display

    Elektriline seisupidur Auto Hold funktsiooniga

    Lihtsalt tõmba nupust ning seisupidur aktiveerub ning vajuta nuppu, et edasi sõita. Aktiveerides Auto Hold funktsiooni püsib auto ühel kohal ka siis kui olete piduripedaali vabastanud. Vajutades gaasipedaalile pidurid vabanevad ja saate sõitu jätkata.

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    Vihmasensor

    Vihmasensor lülitab klaasipuhastajad automaatselt sisse kui vihma on hakanud sadama ning klaas on märg.

    Speed limiter

    Automaatselt lülituvad tuled

    Kui ümbruskond läheb pimedaks, näiteks õhtul või kui sõidate tunnelisse siis auto tuled lülitatakse automaatselt sisse. Tagades teile mugavama ja ohutuma sõiduelamuse. 


    Colour LCD Multi-information display

     Püsikiirusehoidja  

    Püsikiiruse hoidja on seade, mis säilitab soovitud sõidukiiruse, ilma jalga gaasipedaalil hoidmata. Vajutades sidurit/pidurit lülitatakse süsteem välja. Sõit on lihtsam, turvalisem ja pingevabam. Stabiilne sõit tagab ka säästlikuma kütusekulu. 

    Tyre Pressure Monitoring System [TPMS]

    Rehvirõhu jälgimissüsteem (TPMS)

    Süsteem TPMS jälgib teie auto rehvide rõhku. Kui rehvirõhk on liiga madal, siis kuvatakse näidikute paneelil hoiatustuli.  

    Speed limiter

    Kiirusepiiraja

    Kiiruse piiraja limiteerib sõiduki kiiruse teiepoolt valitud kiiruseni, et vältida juhuslikku kiiruse ületamist.  Hoiatusmärk näidikute paneelil ning helisignaal teavitavad teid kui olete enda poolt seatud kiirust ületanud.

    Colour LCD Multi-information display

    Värviline LCD informatsiooni näidik

    Suur, 4.2-tolline LCD informatsiooni näidik on selgelt loetav, see hoiab teid kursis ja informeerib kogu sõiuks vajalikuga: läbisõit, ECO sõiduabiline, välistemperatuur, rehviandurid, keskmine kütusekulu jne. 

  • Downloads

  • outlander-phev-service-support

    TEENINDUS
    &
    TUGI

    ESMAKLASSILINE TUGI

    Meie sõidukid on ühed kõige paremini ehitatud ja kõige kindlamad turul, kuid soovime olla kindlad, et kui midagi peaks juhtuma, siis saate meielt abi. Just sellepärast on meil esmaklassiline müügimeeskond üle kogu Euroopa ja samal tasemel teenust pakume ka autoabi puhul.