626 6000
Eclipse Cross Compact SUV

Mitsubishi Eclipse Cross uus algus.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) esitleb 2017. aasta Genfi autonäitusel uhiuut kompaktset linnadžiipi Eclipse Cross – esimest Mitsubishi Motorsi uue põlvkonna autot, mille ülesandeks on Euroopa turul margi taaskehtestamine ja ümberpositsioneerimine (peaaegu) ainult maastureid pakkuva tootjana.

Eclipse Cross laiendab ASX-i ja Outlanderi (nii tänaste kui tulevaste mudelite) kõrval Mitsubishi Motorsi kliendibaasi täiesti uues suunas.

Efektse välimuse ning samaväärsete sõiduomadustega uus kupeemaastur tutvustab maailmale MMC uut disainikeelt ning hulgaliselt innovatsioone selles segmendis.

Eclipse Cross jõuab Euroopasse 2017. aasta viimases kvartalis (sõltuvalt turust algab jaemüük 2017. aasta lõpus/ 2018. aasta alguses), seejärel Jaapanis, Põhja-Ameerikas, Austraalias ja teistes regioonides.

Eclipse Cross lisandub mudelivalikus ASX-i ja Outlanderi kõrvale, lähenedes turule uuel moel: see on kupeelik, efektse disaini, Jaapani kvaliteedi, suurepäraste sõiduomaduste, nutika konstruktsiooni ja innovaatliste lisadega linnamaastur, mis viib Mitsubishi Motorsi aina laieneval maasturite turul uute klientideni.

Uut lähenemist peegeldab ka autole valitud nimi, mis tuleneb järgnevast:

-       ECLIPSE: viide armastatud Mitsubishi sportautole, mida ehitati Ameerikas aastatel 1989-2012.

-       CROSS: kutse ületada tavapäraseid piire – milleks maasturid mõeldud ongi.

 Disain: skulptuurne dünaamilisus

Nagu tõestavad viimastel aastatel esitletud ideeautod (2015. aasta XR PHEV II Concept ja 2015 eX-Concept, 2016. aasta GT-PHEV Concept), on MMC pühendunud oma tunnustatult suurepärasele inseneritööle emotsionaalse disaini lisamisele.

Nüüd toob dünaamilise ja atleetliku disainiga Eclipse Cross senitehtud töö klientideni ja esitleb maailmale Mitsubishi uuenenud, jõuliselt väljendusrikast “DYNAMIC SHIELD” visuaalset identiteeti.

 Meisterlik viimistlus

Et paremini toetada Mitsubishi kõrgemale tasemele viimist, on otsustatud oluliselt parandada tulevaste toodete tunnetuslikku kvaliteeti. Alustades Eclipse Crossiga, on tekstiilide ja muude materjalide, värvide ning üleüldise viimistluse kvaliteet paremini kooskõlas kuulsa Jaapani käsitöömeisterlikkusega. Parima näitena sellest pakutakse spetsiaalselt Eclipse Crossi jaoks välja töötatud eriti kvaliteetset erkpunast kerevärvi, ka on uutmoodi disainiga armatuurlaud ja uksepaneelid kaetud pehme nahalaadse kattega,  istmetel kasutatakse oražide tikanditega nahkpolstrit (sõltuvalt turust ja versioonist).

 Nutikas tehnika

Eclipse Crossi varustusse kuulub terve rida lahendusi, mis muudavad tänapäevaste mobiilsete seadmetega harjunud kasutajate elu mugavamaks (sõltuvalt turust ja versioonist) – ja mida tutvustatakse MMC mudelitel esmakordselt. Muu hulgas kuuluvad varustusse Mitsubishi Motorsi puutepadi “Touchpad Controller”, seitsemetollise puuteekraaniga multimeediasüsteem “Smartphone Link Display Audio”, mis toetab ka Apple CarPlayd*1 ja Android AutotTM*2. Samuti saab Eclipse Cross selles klassis mitte just igapäevase tuuleklaasinäidiku.

1… Apple CarPlay on Apple Inc. registreeritud kaubamärk Ameerikas ja teistes riikides.

2… Android Auto on Google Inc. registreeritud kaubamärk.

 

 Mugavam ja ruumikam

Oma kompaktsete mõõtmete juures pakub Eclipse Cross avarat ja valgusküllast sõitjateruumi.

Oma osa on selles 2670millimeetrisel teljevahel ja 1805millimeetrisel laiusel, mitmeti reguleeritaval tagumisel istmel, madalale paigutatud armatuurlaual ja lisavarustusse kuuluval klaaskatusel. Et autosse sisenemine ja sellest väljumine oleks lihtsam ja mugavam ega määriks sõitjate jalgu, on kitsad (aga tugevad) lävepakud täielikult ustega kaetud.

Lisaks on Eclipse Cross tänu väga tõhusale müraisolatsioonile tõeliselt vaikne.

 

 Auto sõitmise nautimiseks

MMC eesmärgiks oli tagada, et Eclipse Crossi sõiduomadused vastaksid selle kupeelikule välimusele. Seepärast on sel: erakordselt jäik kere, hoolikalt viimistletud vedrustus ja kõrgtehnoloogiline vastavalt sõidusituatsioonile toimiv nelikvedu Super-All Wheel Control (S-AWC). Sõltuvalt turust on Eclipse Cross saadaval ka esiveolisena.

-   Mootorivalikusse kuulub uus otse-sissepritsega 1,5-liitrine turbo-bensiinimootor. See pakub madalatel ja keskmistel pööretel paremat pöördemomenti kui MMC senised kahe- ja 2,4-liitrised bensiinimootorid, reageerib gaasipedaalile väga vilkalt ning tagab suurepärased kütusekulu ja heitmenäitajad (täpsed andmed kinnitatakse hiljem – EU holomogeerimisprotsess on hetkel käimas).

-   Uuendatud 2,2-liitrine diiselmootor on MMC senise 4N14 mootori edasiarendus, mis on peamiselt tänu sisehõõrdumise vähendamisele ja toitesüsteemi optimeerimisele säästlikum, puhtamate heitgaasidega, võimsam ja vaiksem.

-   1,5liitrise mootoriga koos pakutakse “kaheksakäigulist” variaatorkäigukasti, mis jätab juhile mulje traditsioonilistest käiguvahetustest.

-       2,2liitrine diiselmootor on saadaval 8astmelise automaatkäigukastiga.

Sõltuvalt turust ja versioonist on 1,5liitrise bensiinimootoriga Eclipse Cross saadaval ka 6-käigulise manuaalkäigukastiga.

 

 Turvalisus

Vastamaks turgude nõudmistele, kuulub Eclipse Crossi varustusse kõige moodsam MMC ohutustehnoloogia (sõltuvalt turust ja versioonist). Muu hulgas: avariide vältimise süsteem Forward Collision Mitigation, sõidurajalt väljasõitmise hoiatus, pimenurgahoiatus, sõiduraja vahetamise assistent ja tagumise ristiliikluse hoiatus, adaptiivne kiirushoidik, ohtliku kiirenduse vältimine, automaatne tulede ümberlülitamine, 360 kraadi kaamera (sh linnulennultvaade), elektriline ja automaatne seisupidur.

***

2017. AASTA ECLIPSE CROSSI TEHNILISED ANDMED EUROOPAS

P x L x K

(mm) 4405 x 1805 x 1685
Telgede vahe (mm) 2670
Rööbe E/T (mm) 1545 / 1545
Mootor & Käigukast 1,5 liitrine otsepritsega turbo-bensiinimootor / CVT
2,2liitrine turbodiisel / 8käiguline automaatkast
Veoskeem

Elektrooniliselt juhitav nelikvedu

Facebook