• Outlander_1

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Kütusesäästlik ja madalad CO2-emissioonid
    2. Esmaklassiline kvaliteet
    3. Võrreldamatu täiuslikkus ja jõudlus
    Outlander_2

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Kütusesäästlik ja madalad CO2-emissioonid
    2. Esmaklassiline kvaliteet
    3. Võrreldamatu täiuslikkus ja jõudlus
    Outlander_3

    3 HEAD PÕHJUST

    1. Kütusesäästlik ja madalad CO2-emissioonid
    2. Esmaklassiline kvaliteet
    3. Võrreldamatu täiuslikkus ja jõudlus
  • 0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

Avasta veel
  •  UUS DISAINIKONTSEPT

     
    The Outlander's Embodiment of Dynamic Styling Rear Design

    Dünaamiline stiil

    Mitsubishi Motorsi uus esiosa kontseptsioon DYNAMIC SHIELD pärineb Pajero ja Lancer Evolutioni järjestikuste põlvkondade funktsionaalsusest. Must keskosa väljendab jõudu ja jõudlust, ümbritsetuna mõlemalt küljelt ja alt tugeva kaitsesümboliga nii inimese kui masina jaoks.

    OUTLANDERi DYNAMIC SHIELD stiil

    Suur, musta värvi esiosa kannab sportlikku tähendust ning on kaetud kolmelt poolt: vasakult, paremalt ja alt esipõrkeraua laiendustega, mis moodustavad justkui kaitsva kilbi. 

    Erinevalt eelmisest disainist, mis viitas keskkonnale ja viimastele tehnoloogiasaavutustele ning oli viimistletud ilma liigse pealetükkivuseta, on uue julge muutuse taga dünaamiline tõlgendus, mis tõstab esiplaanile Mitsubishi olemuse. OUTLANDER tähistab pöördepunkti, kus kujunduses toimunud areng tugevdab Mitsubishi Motorsi kohalolekut.

    Tagaosa kujundus

    Sõiduki esiosas moodustavad tuled ja iluvõre tunde avarusest ning sellega sobivalt on tagaosas tunnetatav laius ja stabiilsus. Kui eelmine mudeli viimistlus lõppes esiosa esitiibadel, siis uuel mudelil ulatub see üle terve küljeosa, jättes massiivse üldmulje.


    A Design that Only Outlander Can Pull Off

    Kujundus, millega vaid OUTLANDER hakkama saab

    Uus OUTLANDER on rohkem maastur ning seetõttu on ka tema väliskuju maasturlik, mille üheks võtmeelemendiks on esipõrkeraua hõbedane alaosa. Selleks et saavutada väljanägemine, mis mõjub rohkem kui lihtsalt tugev esiosa, on alaserv ühtlaselt must ning laieneb külgedele.

    Kujundatud linnasõidu jaoks

    Lisaks energilisele ja jõulisele esiosale, kasutavad lähi- ja seisutuled LED-pirne, rõhutades veelgi rafineeritust, mis on sobiv linnasõiduks.

    Disain, mis särab nii teel kui maastikul

    See elujõuline kuju, mis tõstab esiplaanile Mitsubishi olemuse, on pärit Pajero ja Lancer Evolutioni funktsionaalsusest ning näeb hea välja nii maanteel kui maastikul.

    Wide HD display

    Haiuimekujuline antenn

    Haiuimekujuline antenn katusel rõhutab sportlikkust ja viimistletust.

    Sound quality control

    LED esiudutuli

    Esimesed udutuled tõstavad turvalisust, suurendades nähtavust, ja lisavad stiilitunnetust.

  • ÖKONOOMSE SÕIDUREŽIIMI ÜLEVAADE

     
    ECO drive overview

    Tänaste sõidukijuhtide jaoks on oluline keskkonnasäästlik kasutus ja uus OUTLANDER on valmistatud just selliste nõudmiste täitmiseks. MIVEC-bensiinimootor ja Di-D-diiselmootor on äärmiselt ökonoomsed ja madalate heitkogusega, pakkudes samal ajal väljapaistvat sooritusvõimet. Kütuse vähest tarbimist toetavad tühikäigul mootori seiskav abisüsteem Auto Stop & Go (AS&G) ja ökonoomne sõidurežiim (ECO), koos kerge ja väga aerodünaamilise kerekujuga, mis veelgi vähendavad energia kadu. Ja vaatamata nii kõrgele keskkonnahoiu tasemele pakub uus OUTLANDER juhile oodatud naudingut ja sõidurõõmu.

    MOOTORID 

     


    2.2 DI-D engine

    Auto stop & go  Auto stop & go 

    2-liitrine MIVEC bensiinimootor

    2-liitrine bensiinimootor on vaikne ja veelgi efektiivsema võimsusega 150 hj/6000 p/min ja pöördemomendiga 195 Nm/4200 p/min. Uus MIVEC tehnoloogia parandab keskkonnasäästlikku sooritusvõimet, vähendades mootori kaalu ja kütusekulu. 

    2,2-liitrine DI-D diiselmootor

    2,2-liitrine diiselmootor annab ülivõimsa sooritusvõime ja suurepärase kütusekokkuhoiu. Selle mootor pakub 150 hj/3500 p/min ja 380 Nm pöördemomenti 2500/p/min 6-käigulise manuaalkäigukastiga ja 150 hj/3500 p/min ja 360 Nm/2750 p/min 6-käigulise automaatkäigukastiga sõidukil.

    Auto Stop & Go (AS&G)

    Auto Stop & Go (AS&G) vähendab kütusekulu ja CO2 heitkoguseid lülitades mootori automaatselt välja, kui sõiduk peatub, näiteks valgusfoori taga. Mootor käivitub koheselt kui tõsta jalg piduripedaalilt (variaatorkäigukastiga sõidukid) või vajutada siduripedaalile (manuaalkäigukastiga sõidukid). 

    KERE DISAIN

    Aerodynamic design

    Aerodünaamiline disain

    See aerodünaamiline disain on välja töötatud maasturite ülikõrgeid standardeid silmas pidades. Korduvate arvutianalüüside ja arvukate katsetuste järel tuuletunnelis on uus OUTLANDER õnnestunud kombinatsioon suurepärasest aerodünaamikast ja väliskujundusest.

    Auto stop & go

    Kerge kere

    Äärmiselt tugev kuid kerge kere on saavutatud suure tõmbetugevusega terasplaatide kasutamisega, mis ühtlasi suurendavad turvalisust kokkupõrkel. 

     ÖKONOOMSE SÕIDU REŽIIM

     


    ECO mode control

    ECO drive assist ECO score 

    Ökonoomse sõidu (ECO) lüliti

    Vajutades ökonoomse sõidu (ECO) lülitile, käivitub veelgi energiasäästlikum mootori-, kliimaseadme- ja nelikveo režiim.

    Ökonoomse sõidu näidik

    Tulpdiagramm näitab reaalajas kui keskkonnasõbralik on juhtimine antud hetkel. 

    Ökonoomse sõidu tulemus

    Tulemus näitab kui keskkonnasõbralik oli sõitmine määratud aja jooksul. Mida rohkem rohelisi lehti, seda parem.


  • TURVALISUSE ÜLEVAADE

     
    Safety overview

    Forward collision mitigation (FCM) 

    Tehnoloogia turvalisuse heaks

    Täiustatud abisüsteemid kindlustavad turvalisema ja palju kindlama juhtimise - seda nii teel kui parklas, nii päeval kui öösel. Alates intelligentsetest anduritest, mis jälgivad ümbrust ja hoiatavad ohtude eest kuni aktiivsete abisüsteemide ja passiivse turvalisuseni, pakub OUTLANDER täielikku kõrgetasemelist turvalisust.

    Euro NCAP 5 tärni

     OUTLANDER teenis aastal 2012 Euro NCAP turvalisustestis 5 tärni ja 2013. aastal auhinna esikokkupõrke ärahoidmise/leevendamise süsteemi (FCM) eest.


    INTELLIGENTSED ABISÜSTEEMD TURVALISEKS SÕITMISEKS 

    Forward collision

    Danger of collision

    Esikokkupõrke ärahoidmise/leevendamise süsteem (FCM)

    Aitab ära hoida kokkupõrke eesoleva takistusega või vähendada kahjusid kui kokkupõrge on vältimatu. Tuvastab sõidukid ja jalakäijad kaamera ja laseripõhise radari abil.

    No vehicle in front

    Ees sõidukit ei ole

    Valitud kiirus säilib ka siis kui tõsta jalg gaasipedaalilt.

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Ees on sõiduk

    Valitud pikivahe eesoleva sõidukiga säilib.

      No vehicle in front

    Ees on sõiduk (aeglustab/pidurdab)

    Kui eesolev sõiduk aeglustab või pidurdab, aeglustab või pidurdab ACC ka teie sõidukit.


    Kohanduv kiirusehoidja (ACC)

    Hoiab pikivahet eessõitjaga radari abil, suurendades turvalisust ja meelerahu. Eeskätt vähendab see juhi stressi liiklusummikutes maanteel.

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

     Kohanduva kiirusehoidja (ACC) näit infoekraanil

     

    LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

    LDW indication on multi-information display

    Automatic high beam

    LDW näit infoekraanil

    Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem (LDW)

    Abisüsteem hoiatab märguheliga ja märgutulega kui sõiduk kaldub oma sõidureast välja ja suunatuli ei ole sisse lülitatud.

    Kaugtulede automaatika

    Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks ning sõidu kergendamiseks pimedal ajal lülitatakse kaugtuled ümber lähituledeks, kui vastu tuleb teine auto, ning selle möödudes tagasi kaugtuledeks.

    BWS BWS

    Pimenurga hoiatussüsteem (BSW)

    Pimenurga hoiatussüsteem (BSW) kasutab tagapõrkeraua andureid, et hoiatada taga paremal või vasakul oleva auto eest, mis võivad jääda peeglitest nägemata. Andurid tuvastavad sõiduki kuni 70m kauguselt, sõltuvalt teie sõidukiirusest. Näidikute ekraanil kuvatakse märgutuli, kui BSW on aktiivne. Kui olete suunatule sisse lülitanud ning süsteem tuvastab pimenurgas teise sõiduki, kostab hoiatussignaal ning märgutuli vilgub selles küljepeeglis, mille lähedal teine sõiduk asub.

    ABISÜSTEEMID TURVALISEKS PARKIMISEKS

    Parking support


    Rear view + Bird's-eye view

    Tagakaamera vaade + linnulennuvaade



    Camera positions

    Kaamera positsioonid

    Täisvaatemonitor

    Sõiduki ees, taga ja külgedel olevad kaamerad kuvavad erinevaid vaateid, sealhulgas linnulennuvaade, mis abistavad turvaliselt parkida.


    Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

    Mootori võimsuse kontrollsüsteem aktiveerub, kui:

    •  Sõiduki kiirus on kuni 10km/h ja käiguvalits ei ole neutraal- (N) või parkimisasendis (P)
    •  Takistus või teine sõiduk on lähemal kui 4 m
    •  Gaasipedaali vajutatakse tugevalt või järsult
    •  Kui juht ei proovi takistusest või teisest sõidukist mööda keerata

    Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA)

    Näidikute ekraanil kuvatakse märgutuli, kui RCTA on aktiivne. Kui tagurpidi käik on sisse lülitatud ning andurid tagumisel põrkeraual tuvastavad tagant ristsuunas läheneva teise sõiduki, kostab hoiatussignaal ning märgutuli vilgub mõlemas küljepeeglis.


    Äkk-kiirendusvastane ultrahelisüsteem (UMS)

    Avarii ennetamiseks parkimisel kostab hoiatussignaal ja kui eesmised või tagumised andurid tuvastavad lähedal takistuse, kuvatakse hoiatus. Mootori võimsuse kontrollsüsteem aktiveerub, kui vajutate kogemata gaasipedaalile.   

    PASSIIVSED TURVASÜSTEEMID

    RISE (Reinforced impact safety evolution) body 

    Tugevdatud (RISE) turvakere

    Vigastuste vähendamiseks liiklusõnnetuse korral on välja töötatud Mitsubishi Motors’ RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) - turvakere, mis neelab efektiivselt kokkupõrkelöögi energiat ja kaitseb salongiosa.

    Seven SRS airbags

    7 õhkturvapatja (SRS)

    Eesmised turvapadjad, külgmised turvapadjad, külgmised turvakardinad ja juhi põlveturvapadi kaitsevad sõitjaid avarii korral.

    Mirror

    Isetumenev tahavaatepeegel

    Isetumenev tahavaatepeegel vähendab tagant läheneva sõiduki esitulede valgusvoo eredust, muutes sõidu ohutumaks.

    Hill Start Assist (HSA) 

    Nõlvaltstardi abi (HSA)

    Startides nõlvalt või järsul tõusul ei lase HSA piduripedaali vabastamisel sõidukil tagasi veereda, hoides pidureid peal kuni 2 sekundit kuni gaasipedaali vajutamiseni.

    ABS with EBD

    ABS ja EBD

    Outlanderi varustuses on suured pidurikettad esi- ja tagaratastel, mis kindlustavad suurepärase pidurdamise. Blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) koos elektroonilise pidurdusjõu regulaatoriga (EBD) ja piduriassistent (BA) tagavad veelgi suurema turvalisuse. ABS lubab piduripedaali vajutades mööduda takistusest. EBD jagab pidurdusjõu rataste vahel, et saavutada suurim pidurdusjõud ja kontroll pidurdamisel.  Kui süsteem tuvastab äkkpidurduse ja kokkupõrkeohu, suunatakse igale rattale maksimaalne võimalik pidurdusjõud.

    Elevated seats 

    Eelispidurdussüsteem

    Uus eelispidurdussüsteem annab piduritele eelise gaasipedaali ees, pidurdades auto seisma ka juhul kui samaaegselt on alla vajutatud nii piduri- kui gaasipedaal ja auto sõidab täiskiirusel.  



    Electronically controlled 4WD 

    Elektrooniliselt juhitav nelikvedu

    Elektrooniliselt juhitav nelikvedu annab koostöös aktiivse stabiilsuskontrolliga (ASC) uskumatu veojõu ja stabiilsuse ka kõige keerulisemal pinnasel. Jõuülekande valiku pöördnupp võimaldab valida kergelt sobivaim sõidurežiim: ökonoomse sõidu režiim 4WD ECO maksimaalselt säästlikuks sõitmiseks, 4WD AUTO tavasõiduks või 4WDLOCK rasketeks sõidutingimusteks.

    e-Assist


    e-Assist

    Uus aktiivse turvalisuse süsteem, mis kasutab millimeeter-lainepikkuse radarit ja kaamerat, et suurendada sõiduohutust ja meelerahu.


    LED headlamps with LED daytime running lamps 

    LED lähituled ja LED päevatuled

    LED lähituled koos integreeritud LED päevatuledega parandavad turvalisust nii öösel kui päeval. 


    Elevated seats 

    Kõrge isteasend

    OUTLANDERi kõrge isteasend ja ülaltvaade annavad suurepärase laia nähtavuse ja turvalisuse juhile.


    LED headlamps with LED daytime running lamps 

    Kiirusepiiraja

    Kiirusepiiraja ei luba ületada valitud piirkiirust. Mäest laskumisel võib kiiruse ületamise takistamiseks siiski vaja minna piduripedaali abi. Valitud kiiruse ületamisel kuvatakse hoiatus ja kostub märguheli.


    Elevated seats 

    Immobilisaator

    Sõiduki võtmes on ainulaadne kood, mis peab kokku langema sõiduki käivitamiseks lubatud koodiga. Ilma sellise ainulaadse võtmeta sõiduk ei käivitu, takistades tõhusalt sõiduki varastamist.


  • KÕRGE KVALITEEDI ÜLEVAADE

    Premium quality

    Electric tailgate

    Veatu mugavus

    Avage OUTLANDERi uks ja te olete teretulnud veatu mugavuse maailma. Tähelepanu pööramine detailidele igas tekstuuris ja rõhuasetustes toovad esile Mitsubishi kujundajate pühendumise luua täielik luksuslik kogemus nii juhile kui reisijatele. Kõikjal salongis leiduvad mugavused on nii funktsionaalsed kui ka silmatorkavad; kahetsooniline kliimaseade ja võimalusterohke istmete seadistamine kindlustavad meeldiva sõidu, seda ka pikal teekonnal. Täiendava mugavuse annavad juhile elektriliselt juhitav tagaluuk ning võtmeta avamis- ja käivitussüsteem. Teid ootab tõeline sõidunauding, istuge OUTLANDERisse ja veenduge ise.

    Elektriliselt juhitav tagaluuk

    Tagaluuk on avatav ja suletav automaatselt juhiistme lähedal asuvast lülitist.

     

    RUUMIKAS SALONG

    Comfortable third row seats


    Mugav kolmas istmerida

    Polster ja vedrud kolmanda rea istmepatjades suurendavad sõidumugavust. Seljatoed saab seada neljale erinevale kõrgusele.

    Cargo capacity


    Pagasiruumi mahud

    Pagasiruumi saab pikendada 335 mm, voltides teise istmerea istmepadjad ja seljatoed kokku ning tekitades siledapõhjalise ja madala kaubaruumi.

      Seat arrangement & third row seats


    Istmete paigutus ja kolmas istmerida

    Vastavalt reisijate ja pagasi paigutamise vajadusele on lihtne muuta teise ja kolmanda rea istmete asendit. Võite tagaistmete kõik seljatoed alla lasta, et luua eriti lai sileda põhjaga pakiruum.


    Underfloor storage


    Pakiruumialune laegas

    Erinevalt eelmisest mudelist ei ole kolmas istmerida peidetud põranda alla. Seetõttu on võimalik tekitada pakiruumi alla laegas, et suurendada hoiukohtade arvu ja mahtu.

    Seat sliding function


    Teise istmerea lükandsüsteem

    Teise istmerea edasi-tagasi liigutatav lükandsüsteem annab mugava ligipääsu kolmandale istmereale.

    KVALITEETNE SALONG 

    Premium quality overview

    Kõrgklassi sisu

    OUTLANDER pakub suuremat mugavust. Enamgi veel, tänu kergelt muudetavale istmete asendile on sõiduk kiiresti kohandatav vastavaks sõitjate arvule ja pagasile. 



    Kõrgklassi mugavusega istmed

    Seljatoe külgmist osa on laiendatud, et pakkuda suuremat tuge. Lisaks on 40 mm võrra laiem ka peatugi, mis vähendab vigastuste võimalust avarii korral.

    Täiustatud müraisolatsioon

    OUTLANDERi mootor, mis on sageli vibratsiooni ja müra põhjustajaks, on vaikne. Uut tüüpi mootoripadjad võimaldavad mootori liikumist edasi-tagasi, vähendades seeläbi vibratsiooni ja müra. OUTLANDERil on uuenenud ka A-piilar, küljepeeglid ja aknatihendid - osad, mis põhjustavad tuulemüra. Lisaks on armatuurlaud, salongi põrand ja laepolster asendatud uute mürasummutavate materjalidega. Vaikust suurendavad ka täiendavalt seadistatud vedrustus ja tee müra vähendavad rehvid. 




    Electronically controlled sunroof


    Takistusanduriga katuseluuk

    Elektriliselt juhitav takistusanduriga katuseluuk lubab salongi värsket õhku, tekitades tunde, et oled osa mööduvast maastikust.

    Premium and glamorous interior


    Kõrgkvaliteetne ja glamuurne salong

    Pehme polster, mis meenutab tõelist nahka, algab armatuurlaual multifunktsionaalsest näidikust ning jätkub esiustel. Luksuslike dekoorelementidega täiendamise teel saavutatakse OUTLANDERile iseloomulik kõrgkvaliteetne glamuurne sisemus. 

    Seat material


    Istmete kattematerjal

    OUTLANDERi istmed on kõrgkvaliteetsetest materjalidest, mis kestavad kaua, annavad luksusliku tunde ja pakuvad tõelist mugavust ka pikkadel sõitudel.  Ja kui on valitud atraktiivne nahksisu, on standardvarustuses lisaks istmesoojendustele ka istme elektriline juhtimine.


    Dual-zone automatic air-conditioning


    Kahetsooniline automaatne kliimaseade

    OUTLANDERi kahetsooniline kliimaseade lubab valida erineva temperatuuri juhile ja kõrvalistujale. Soovitava temperatuuri saab valida igal ajal vastavalt iga inimese eelistustele. 


    Tilt & telescoping steering


    Teleskoopfunktsiooniga roolisammas

    Lisaks üles-alla kallutamisele on rool ka ette-taha suunas reguleeritav. See teeb õige sõiduasendi leidmise lihtsamaks. 

    KVALITEETNE VÄLIMUS 

    Wide and stable appearance

    Lai ja stabiilne välimus

    Esiosa laia ja stabiilse välimus on saavutatud trapetsikujulise iluvõre ja Mitsubishi vanemate maasturite disainist pärit graafikaga samas, kui tagaosas on see väljapaistvalt kõrgel, et tekitada lai kujutis.

    Alloy wheels & cover

    Kergmetallveljed

    Kõrgkvaliteetse viimistlusega kergmetallveljed annavad OUTLANDERile sitke ja sportliku välimuse, kuid mis kõige tähtsam, ka kindla haarduvuse kõikidel teedel.

  • INTEGREERITUD KONTROLLSÜSTEEM

    S-AWC (Super all wheel control)


    Super nelikveosüsteem (S-AWC)

    See integreeritud kontrollisüsteem optimeerib nelikveo toimimist. Aktiivne stabiilsuskontroll (ASC) ja aktiivne langerduskontroll (AYC) pakuvad uskumatut haarduvust ka kõige katsumusterohkemal teel - turvalisuses, mugavuses või kütusekulus järeleandmisi tegemata. Jõuülekande valiku pöördnupp võimaldab valida kergelt sobivaim sõidurežiim: ökonoomse sõidu režiim 4WD ECO maksimaalselt säästlikuks sõitmiseks. 4WD AUTO tavasõiduks või 4WDLOCK rasketeks sõidutingimusteks.

    AYC (Active yaw control)


    Aktiivne langerduskontroll (AYC)



    Active Stability Control (ASC) 

    Aktiivne stabiilsuskontroll (ASC)


    UHIUUED TURVASÜSTEEMID 


     

     

    2.2 DI-D engine 2.0 MIVEC engine
    Electronically controled 4WD 

    2,2-liitrine DI-D diiselmootor

    2,2-liitrine diiselmootor annab ülivõimsa sooritusvõime ja suurepärase kütusekokkuhoiu.  Selle mootor pakub 150 hj/3500 p/min ja 380 Nm pöördemomenti 2500/p/min 6-käigulise manuaalkäigukastiga ja 150 hj/3500 p/min ja 360 Nm/2750 p/min 6-käigulise automaatkäigukastiga sõidukil.

    2-liitrine MIVEC bensiinimootor

    2-liitrine bensiinimootor on vaikne ja veelgi efektiivsema võimsusega 150 hj/6000 p/min ja pöördemomendiga 195 Nm/4200 p/min.  Uus MIVEC tehnoloogia parandab keskkonnasäästlikku sooritusvõimet, vähendades mootori kaalu ja kütusekulu.


    OUTLANDERi nelikvedu tagab haarduvuse ja usaldusväärse juhitavuse kõikides sõidutingimustes ning keskmisel põrandakonsoolil olev pöördnupp lubab kiiresti valida kõige sobivama sõidurežiimi.

    KÕRGTASEMEL ABISÜSTEEMID  

       
    Shift paddles Cruise control S-AWC (Super all wheel control)

    INVECS-III CVT

    Selle mootori paariliseks on täiustatud variaatorkäigukast (CVT), mis vastavalt teeoludele ja sõiduki käitumisele vahetab automaatselt käike, võimaldades vajadusel sujuvalt kiirendamist, jäädes samas märkimisväärselt säästlikuks ja ületades sellega tavaliste automaatkäigukastide näitajaid. Gaasipedaali lõpuni alla vajutamisel tekitatakse automaatse käiguvahetusega üles ja vähendatud mootori müraga võimas reaktsioon. Kui soovite ise käike vahetada, on võimalik lülituda 6-käigulisele sportrežiimile ning vahetada käike rooli all asuvate käiguvahetuslabadega.

    Käiguvahetuslabad

    Sportlikud käiguvahetuslabad võimaldavad vahetada käigu üles või alla sujuvalt ja elektrooniliselt ilma käsi roolilt tõstmata.

    Elektriline seisupidur koos automaatse paigalhoidjaga

    Seisupidurit on lihtne käsitseda põrandakonsoolis asuva stiilse lüliti abil. Lihtsalt tõmmake lülitit seisupiduri rakendamiseks üles või vajutage selle vabastamiseks alla. Peatades sõiduki valgusfoori punase tule taga, hoiab automaatne paigalhoidja autot kohapeal ka siis, kui vabastate piduripedaali. Gaasipedaalile vajutamine vabastab pidurid.


  • KASULIKUD FUNKTSIOONID

       
    Adjustable rain sensor
    Hidden washer nozzle
    Keyless operation system

    Seadistatav vihmaandur

    Andur aktiveerib klaasipuhastid automaatselt kui esiklaasil tuvastatakse niiskus.  Andur on ka valgustundlik ja lülitab tuled sisse niipea kui see on vajalik.  Alati ei pea põhjuseks olema saabuv hämarus: tuled lülitatakse sisse ka näiteks tunnelisse sõites või kui äikesepilved päeva pimedamaks muudavad.  Need abisüsteemid muudavad sõitmise lihtsamaks ja turvalisemaks kõikides oludes..

    Peidetud tulede pesurid

    Tulede pesurite düüsid, mis varem olid nähtaval, on nüüd peidutud esipõrkeraua sisse, katete alla. 

    Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem (KOS)

    Kandes elektroonilist võtit taskus võite esiuste ja tagaluugi välislingil olevale nupule vajutades lukustada või lukust avada kõik uksed ja tagaluugi, süütelülitile vajutades aga käivitada sõiduki.

    Heated Windscreen

    Soojendusega esiklaas

    Ülipeenikesed traadid, mis on ühtlaselt jaotatud üle kogu esiklaasi, puhastavad soojenedes klaasi udust või jääst kiiremini kui tavaline soojendus.

    Steering wheel with remote control switches

    Kaugjuhtimisnuppudega rool

    Roolirattal on kaugjuhtimisnupud audiosüsteemi ja navigatsioonisüsteemi juhtimiseks. Vajutades Bluetooth® liidese häälkäskluse nupule, on võimalik väliseid seadmeid juhtida häälega või pidada telefonikõnesid vabakäesüsteemi abil. 

    USB port & accessory 12V socket

    USB pesa ja 12V elektripistik

    Need mugavusseadmed on paigutatud sobilikult põrandakonsooli keskossa, võimaldades kerge ligipääsu, kui avate käetoe.
     

    Console bos illumination

    Põrandakonsooli laegas

    Esitulede põledes on laegas valgustatud, tagades ülevaate sisust ka öisel ajal.

    LED foot lamps

    LED jalgade valgustus

    Juhi ja kõrvalistuja jalgade valgustus põlevad, kui uks on avatud.

    MEELELAHUTUS

       
    SD navigation system

    Mitsubishi Multi Communication System (MMCS)

    MMCS kõrgresolutsiooniga puutetundlik ekraan muudab navigeerimise lihtsaks ja annab täpset infot ökonoomse sõitmise, energiakulu ja allesjäänud sõidumaa kohta. Kuvatakse ka tagurduskaamera pilt, kui tagurpidikäik sisse lülitada.


    Clear wide screen

    Lai kõrgresolutsiooniga ekraan

    Kõrge resolutsiooniga kuvatav info on kergesti loetav.



    3D map view

    3D-kaardi näit

    Linnakaartidel näidatakse tähiseid kolmemõõtmelisena.
    Audio system control

    Heli kvaliteedi kontroll

    Toetab erinevate helikontrolli funktsioonide valimist.


    2 Screen viewing

    Poolitatud ekraan

    Üheaegselt kuvatakse ekraanil kaardiinfo, audioinfo jms.


    Metre display of guidance points ECO function information

    Navigeerimisjuhised kuvatakse ekraanile meetrites

    Suuna ja kauguse kuvamine suurendab turvalist sõitmist.

    Ökonoomse sõidu näidik

    Kuvab ökonoomse sõidu tulemuse ja muid andmeid. 




    Display audio

    Audiosüsteemi juhtimine

    Audiosüsteemi juhtimine on lihtne 6,1-tollisel QVGA puutetundlikul ekraanil, kuhu kuvatakse ka tagurduskaamera pilt.

    CD/MP3 player

    CD/MP3-mängija

    Kvaliteetne raadio/CD-mängija ja USB pesa keskkonsoolis ühenduvad lihtsalt iPodi või muu heliseadmega selle laadimiseks või muusika kuulamiseks.

     

    DAB

    DAB

    See raadio võimaldab nautida digitaalset audioedastust (DAB) Ühtlasi võetakse vastu tekstiinfot, näiteks laulu pealkiri vmt, mida raadiojaam edastab.


    Rockford fosgate premium sound system

    Rockford Fosgate® helisüsteem

    Nautige rabavat helikvaliteeti, mida pakub koostöös Rockford Corporationiga välja töötatud uus audiosüsteem. Üheksa salongi ümbritsevat kõlarit pakuvad imetlusväärset DTS Neural Surround™ heli.  

     colour lcd

    Värviline LCD infoekraan

     

      
     


Vaata veel
  • outlander-maintenance

    Hooldus
    &
    hooldamine

    Parim võimalik teenindus

    Oleme pühendunud parima võimaliku teeninduse pakkumisele. Sellepärast on Mitsubishi volitatud remonditöökojad mehitatud väljaõppinud ja tehniliselt varustatud meeskonnaga, kes kasutab hoolduses vaid Mitsubishi originaalvaruosi. Pakume ka suurepärast hinna ja kvaliteedi suhet kogu teie sõiduki eluea jooksul.

    Vaata teenuseid
  • outlander-service_support

    Teenindus
    &
    tugi

    Esmaklassiline tugi

    Meie sõidukid on ühed kõige paremini ehitatud ja kõige kindlamad turul, kuid soovime olla kindlad, et kui midagi peaks juhtuma, siis saate meielt abi. Just sellepärast on meil esmaklassiline müügimeeskond üle kogu Euroopa ja samal tasemel teenust pakume ka autoabi puhul.

    Vaata teenuseid