626 6000

Mitsubishi Outlander – 15 aastat piire ületades

Mitsubishi Outlanderi perekond tähistab tänavu oma 15. aastapäeva. Hetkel on Mitsubishi Outlander kõige paremini tuntud oma ülieduka PHEV versiooni poolest – see on edukaim pistikuhübriid maailmas – ning koos sellega on kogu maailmas läbi kolme põlvkonna kokku müüdud üle 1 500 000 Outlanderi (alates 2001. aasta juunist kuni 2016. aasta augustini – lisainfo allpool). Nüüd laieneb Outlanderi turg ka Hiina.

 

Outlander on Mitsubishi Motors Corporationi (MMC) jaoks alati olnud väga oluline mudel – ja seda mitte ainult müüginumbrite tõttu. Iga Outlanderi põlvkond on Mitsubishi ja samuti kogu autotööstuse jaoks avanud uusi horisonte:

  • Esimene põlvkond: Termini  “crossover” tutvustamine – autotööstuses esimesena (ideeauto“ASX” 2001.* aastal)

  • Teine põlvkond: MMC “Globaalne projekt”, C/D  paindlik platvorm (2005. aastal)

  • Kolmas põlvkond: MMC pistikuhübriid (Outlander PHEV 2012. aastal)

 

*Ideeauto « ASX » 2001. aasta Detroidi autonäitusel – esimese põlvkonna Outlanderi eelkäija (Jaapanis « Airtrek »)

Outlander jätkas oma juhtrolliga 2015. aasta sügisel, tutvustades Mitsubishi uut visuaalset identiteeti nimega “Dynamic Shield”.

 

Maastur + elekter

Ülimalt tähtis on ka Outlanderi osa Mitsubishi Motorsi tootestrateegias – nii täna kui ka homme.

Eelmisel aastal esitletud uuendatud Outlanderiga (mudeliaasta 2016) alustas MMC uut strateegiat, mida kasutatakse järgnevatel aastatel…

… kus põhirõhk on maasturitel (väikesed, keskmises ja suured),

… kus on saadaval nii elektriautod kui ka pistikuhübriidid (sõltuvalt turust ja mudelitest),

… kus oluline roll on jõulisel ja isikupärasel disainikeelel

… ning kus Jaapani meisterlikkus nii auto sees kui ka väljas tõestavad margi positsioneeringut tippkvaliteediga autotootjana – mis sobib margi väärika ajaloo ja pärandiga…

 

***

  • Üle 300 000 1. põlvkonna auto (esitlus Euroopas 2003. aasta kevadel / regioonis müüdud 45 000 autot)

  • Üle 600 000 2. põlvkonna auto (esitlus Euroopas 2007. aasta alguses / regioonis müüdud 145 000 autot)

  • 3. põlvkonda müüdud 598 125 autot (kuni 2016. aasta augusti lõpuni) sh PHEV versioon (esitlus Euroopas 2012. aasta sügisel / regioonis müüdud 152 000 autot)

 

  • Kolmanda põlvkonna Outlanderi kõige olulisemad turud (kogumüük kuni 2016. aasta augustini):

  • Euroopa (sh. Rumeenia ja Ukraina): 260 000 autot

  • Põhja-Ameerika: 82 000 autot

  • Põhja-Aasia: 65 000 autot

  • Kolmanda põlvkonna Outlanderi kõige olulisemad turud Euroopas (MME34; kogumüük kuni 2016. aasta septembrini):

  • Ühendkuningriik: 32 203 autot

  • Holland 26 467 autot

  • Saksamaa: 18 476 autot

Facebook