• ASXMY17-FCS

    5 head põhjust

    1. Keskkonnasõbralik
    2. Voolujooneline disain
    3. Suurepärane kurvikäitumine
    4. Nutikad lahendused
    5. Alati valmis ohtude vältimiseks
    ASX_MY17_1

    5 head põhjust

    1. Keskkonnasõbralik
    2. Voolujooneline disain
    3. Suurepärane kurvikäitumine
    4. Nutikad lahendused
    5. Alati valmis ohtude vältimiseks
  • 0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

Avasta veel
  • UUS NÄGU, UUED TUNDED

    Dynamic shield

    DYNAMIC SHIELD

    Mitsubishi Motorsi uus esiosa kontseptsioon DYNAMIC SHIELD pärineb Pajero ja Lancer Evolutioni järjestikuste põlvkondade funktsionaalsusest. Must keskosa väljendab jõudu ja jõudlust, ümbritsetuna mõlemalt küljelt ja alt tugeva kaitsesümboliga nii inimese kui masina jaoks. See disain ei ole ainult vorm, vaid omab reaalset juurdunud funktsiooni ja on aluseks tulevaste Mitsubishi mudelite esiosa kujundusele.

    New front bumper

    Uus esikaitseraud

    Uus DYNAMIC SHIELD väljendab jõudu ja jõudlust ning sümboliseerib nii inimese kui masina kaitset.

    New front bumper

    Uus kroomäärisega iluvõre

    Uus iluvõre väljendab jõudu ja jõudlust oma musta keskosa ja seda ümbritseva esikaitseraua ääristega. Küljelt avanevad kroomitud ehisliistud annavad edasi linnamaasturi tugevust ja viimistletust. 

    Daytime running lamp and front fog lamp

    Esimesed udutuled

    Esimesed udutuled tõstavad turvalisust, suurendades nähtavust, ja lisavad stiilitunnetust.

    New skid plate

    Uus põhjakaitse

    Esikaitserauani tõusev põhjakaitse väljendab stabiilsust ja linnamaasturi jõulist välimust. 

    Shark fin antenna

    Haiuimekujuline antenn

    Haiuimekujuline antenn katusel rõhutab sportlikkust ja viimistletust.

    ASX Tyre

    225/55R18 rehvid 18-tollistel kergmetallvelgedel

    Uued 18-tollisted kergmetallveljed on ainulaadse välimusega, tõstes esile läikiva viimistluse.

    Colour-keyed power door mirrors with folding function and turn lamps

    Kokkuklapitavad kerevärvi küljepeeglid integreeritud suunatuledega

    ASX on kenasti sobitanud küljepeeglitesse suunatuled ja autoümbruse valgustid.

    Wide rear combination lights

    Laiad tagumised kombituled

    Need ühendavad tunde laiusest andes samas tagaosale kerge kuju.

    Chrome exhaust finisher

    Väljalasketoru kroomitud ots

    Väljalasketoru kroomitud ots toetab ASXi julget ja iseloomulikku välimust.

    Dashboard

    Armatuurlaud

    Sisemus on kujundatud juhi ja kõrvalistuja sõidunaudingut silmas pidades, alates musta värvi hõbedaste rõhutustega sportlikust keskkonnast, lõpetades meeldiva pehme polstri ja tekstiiliga.

    Soft pad finishing

    Pehme polstri viimistlus

    Neile, kel silma vaevumärgatavatele detailidele ja sõrmedes tundlikkust kvaliteedi suhtes, on pakkuda uut tüüpi pehme tekstuuriga polster eeskätt näidikute paneeli ümber ja ustel, mis kindlustab elegantse ja sportliku tunde.

     
    Leather wrapped gear shift knob

    Nahkkattega käigukangi nupp

    Kvaliteetse nahkkattega käigukanginupp lisab luksuslikkust.

       Seats

    Istmed

    Kolme erineva kattematerjaliga ASXi istmed on viimistletud kõrge kvaliteediga ja pakuvad luksuslikku mugavust pikkadel vahemaadel.

  • SALONG 

       
    my17_asx_keyless_system.jpg

    Võtmeta avamis- ja käivitussüsteem koos mootori käivituslülitiga

    ASXi lisavarustuse hulka kuuluv võtmeta avamis- ja käivitussüsteem lubab alustada sõitu võtit taskust välja võtmata.

    as-g-15-5

    Värviline näidikute infoekraan

    Kõrge kontrastsusega näidikuteploki asetus armatuurlaual rõhutab veelgi stiili ja suurendab nähtavust.


    my17_asx_automatic_air_conditioner.jpg

    Täisautomaatne konditsioneer

    ASXi varustusse kuuluv täisautomaatne konditsioneer tagab mugavuse nii juhile kui kõikidele reisijatele.


     

    MEELELAHUTUS 

     
    my17_asx_panoramic_glass_roof.jpg

    Panoraam-klaaskatus koos salongi LED-valgustusega

    Lisavarustusena pakutav klaasist panoraamkatus annab sõitmisele uue dimensiooni, lubades sõitjatel nautida vaadet igasse suunda.

    my17_asx_speaker_system.jpg

    9 kõlariga ROCKFORD FOSGATE® premium klassi helisüsteem

    Melomaanid hakkavad kindlasti armastama 9 kõlariga 710 W helisüsteemi. Üle salongi laiali asetsevad kõlarid on väga täpselt paigaldatud uksepaneelidesse, töötades kui sagedust tõstvad võimandikastid..

    my17_asx_usb_link_system.jpg

    USB-ühendus

    Keskkonsoolis käetoe all asuv USB-pesa võimaldab ühendada kaasaskantava audioseadme ja nautida oma lemmikmuusikat tippkvaliteediga.

       

    MITMEKÜLGSUS 

    my17_asx_sd_navigation_fosgate_sound_system.jpg

    SD-navigatsiooniseade koos ROCKFORD FOSGATE® premium helisüsteemiga

    SD-kaardil põhinev navigatsioonisüsteem koos 7-tollise puuteekraaniga asub armatuurlaua keskel. Mugavalt asetatud juhtnupud teevad aadressi sisestamise lihtsaks ning GPS juhatab sihtkohta optimaalset teed pidi..

    asx-bluetooth-15-5

    BLUETOOTH® vabakäe- ja sidussüsteem

    Oled kättesaadav ja saad ise sõidu ajal rääkida, kasutades vabakäeseadet. Ühenda oma nuti- või mobiiltelefon Bluetooth®-ühenduse abil vabakäeseadmega ning vali häälkäskluste abil numbreid, hoides oma käed roolil. Märkus: Bluetooth® on BLUETOOTH SIG, INC registreeritud kaubamärk.

    interior-space-15-5

    Ruumikas salong

    Taga istujatele avaldab muljet jalgadele ja peale jääv ruum ning kõik saavad nautida rahustavat, luksusliku naha või pehme tekstiilkattega polstrit. Arvukad panipaigad asuvad üle kogu salongi, pakkudes piisavalt ruumi kõigele vajalikule, mis autosse kaasa tahetakse võtta.


    my17_asx_slide_adjustable_armrest.jpg

    Liigutatav keskkonsooli käetugi

    Keskkonsoolis käetoe all asuv USB-pesa võimaldab ühendada kaasaskantava audioseadme ja nautida oma lemmikmuusikat tippkvaliteediga.

    15ASX_Item_Seat_RecriningB_1006.gif

    Tasapinnaline kaubaruum/ 60:40 kokkuklapitavad istmed

    Suuremate esemete veoks saab tagumised istmed tasapinnaliseks põrandaks kokku klappida, et tekitada suuremõõtmeline kaubaruum. Suhtega 60:40 kokkuklapitavad tagaistmed saab kokku klappida eraldi, näiteks jalgratta või mõne muu suurema eseme vedamiseks, jättes samas alles ühe või kaks tagaistet kolmest. 

    cargo-capacity-15-5

    Pagasiruumi mahud

    Ei ole vahet, kui kaugele tee viib - ASX lubab kaasa võtta kõik, mis vaja. Viiele sõitjale jagub pagasiruumi tervelt 419* liitrit. Kergelt avanev tagaluuk on piisavalt lai pakkumaks avarat ruumi ka suuremõõtmeliste esemete vedamiseks. Lisaks teeb madal laadimislävi mugavaks raskete esemete sisse- ja väljatõstmise. Pakiruumialused laekad on käepärased panipaigad esemetele, mida kohe esimesena vaja ei lähe. 

  • indicator

    indicator
    indicator

    Auto Stop & Go

    Auto Stop & Go (AS&G) seiskab mootori sõiduki peatumisel, näiteks ummikutes või foori taga, katkestades heitgaaside ja heitmete eraldumise elektrooniliste süsteemide tööd katkestamata. Mootor taaskäivitub kohe, seega ei pea käivitumist ootama. Sõltuvalt olukorrast võivad turvalisussüsteemid ASG välja lülitada.


    indicator

    Käiguvahetuse näidik

    ASXi üheks eriomaduseks on käiguvahetuse näidik, mis aitab vähendada kütusekulu ja CO2 heidet. Käiguvahetuse näit multifunktsionaalsel näidikutepaneelil kuvab parima ajahetke käigu vahetamiseks lähtudes mootori pööretest ja sõidutingimustest.

    indicator

    Madala viskoossusega õli

    Madala viskoossusega õli kasutatakse hõõrdumise vähendamiseks. 

    Suure efektiivsusega generaator

    Generaatorile on lisatud kontrollsüsteem, mis vähendab liigse elektrienergia tootmist, et veelgi vähendada CO2 heidet. 

    indicator

    Elektriline roolivõimendi

    Roolivõimendussüsteem vähendab jõu kasutamise vajadust suurtel kiirustel, et kindlustada veelgi väiksem kütusekulu. Linnasõidul on vajalik vaid väike pingutus, samas on roolimine stabiilne ja sportlik ka suurtel kiirustel. 


    low-rolling-tyres-15-5

    Madala veeretakistusega rehvid

    Koostöös rehvivalmistajaga välja töötatud rehvid on madala veeretakistusega. 

    asx-15-5-aerodynamic

    Ulatuslik aerodünaamiline disain

    Kogu sõiduk on muudetud kergemaks, esiosa, küljed ja tagaosa on disainitud vastamaks ülimale aerodünaamikale.

    asx-braking-energy-15-5

    Pidurdamisenergia taaskasutamine

    Pidurdamisel või lihtsalt jala tõstmisel gaasipedaalilt saab aku natuke lisaenergiat. See on võimalik tänu aeglustamisel tekkiva energia kinnipüüdmisele ja kõrgtehnoloogilise generaatori efektiivsemale tööle. Tänu sellele põletab ASX aku laadimisel vähem kütust.

  •  

    my15_asx_suspensions.jpg

    Vedrustus

    Lai rööbe ja pikk teljevahe, jäik alusvanker, MacPherson keerdvedrud ees ja multi-link keerdvedrud taga kindlustavad sujuva ülesõidu igast ettesattuvast teekonarusest. Amortisaatorid ja stabilisaatorivardad on ülitäpselt häälestatud sportlikuks ja mugavaks soorituseks, võimaldades suurepärase ja stabiilse kurviläbimise.

     

    my15_asx_manual_transmission.gif

    Manuaalkäigukast

    5- ja 6-käigulised manuaalkäigukastid vastavalt bensiini- ja diiselmootorile on saadaval neile, kes soovivad nautida kontrollitunnet, mida vaid käsitsi käiguvahetus suudab pakkuda. 

     

    my15_asx_automatic_transmission.jpg

    Automaatkäigukast

    2,2-liitrine diiselmootor ja 6-käiguline automaatkäigukast on ideaalselt häälestatud pingutuseta kiirendamiseks igal kiirusel.

     

       
    asx-15-5-curves-1

    2,2-liitrine DI-D mootor

    2,2-liitrise diiselmootori ja 6-käigulise automaatkäigukasti koostöö tagab suurepärase võimsuse ja pöördemomendi.

    asx-15-5-curves-2

    1,6-liitrine DI-D turbomootor

    See vahejahutiga turbokompressoriga diiselmootor uhkeldab sujuvate võimsustega 84 kW ja 114 hj, olles samal ajal ka väga kütusesäästlik ja keskkonnasõbralik. 

    asx-15-5-curves-

    1,6-liitrine MIVEC bensiinimootor

    Bensiinimootori eelistajatele on pakkuda 1,6-liitrine MIVEC mille saab tellida koos 5-käigulise manuaalkäigukastiga.


    my15_drive_mode_selector.jpg    

    Jõuülekande valik

    Nelikveolise diiselmootoriga mudeli keskkonsoolis asuv pöördlüliti võimaldab valida erinevate jõuülekannete vahel lähtudes sõidutingimustest ja teekattest.

     

     
  • PASSIIVNE TURVALISUS 

    asx-airbag-15-5

    7 turvapatja

    ASXi põhivarustuses on seitse turvapatja, mis suurendavad turvalisust igal istekohal. Esiistmetel sõitjaid kaitsevad eesmised turvapadjad, lisaks juhi põlveturvapadi, mis kaitseb roolis istuja jalgu otsekokkupõrke puhul. Külgkokkupõrkel kaitsevad mõlemas reas istujaid külgmised turvapadjad ja turvakardinad, mis ulatuvad üle terve autokülje.

     

    asx-15-5-aerodynamic

    RISE- turvakere

    Reinforced Impact Safety Evolution ehk RISE-turvakere põhineb taandumisel ja struktuuri terviklikkusel. Deformeerumistsoonid neelavad järkjärgult kokkupõrke löögienergia, juhtides selle eemale salongist, muutudes ise deformatsiooni suhtes tugevamaks. Tulemuseks on kõikide sõitjate turvalisus sõltumata löögi suunast.

    AKTIIVNE TURVALISUS 

    my17_asx_HID_headlamps.jpg

    Super Wide Range - ksenoon esituled

    Et tee võimalikult suures osas varjust välja tuua, pakub ASX sõltuvalt varustustasemest Super Wide Range ksenoon esitulesid. Need saadavad ette laia valgusvihu, valgustades lisaks sõiduteele ka teeääri ja enamgi veel.

    my17_asx_ASC.gif

    Aktiivne stabiilsuskontroll ASC

    Aktiivne stabiilsuskontroll kasutab andureid, et analüüsida sõiduki käitumist ja tuvastada ühe ratta pöörlemise aeglustumist. Juhtides mootori võimsust ja vastava ratta pidurisüsteemi, aitab ASC säilitada stabiilsuse ja kontrolli sõiduki üle.

    my17_asx_ABS-EBD.gif

    ABS, EBD ja pidurdusabi

    Järsul pidurdamisel ja libedal teel aitab blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ära hoida rataste lukustumise ja säilitada kontrolli sõiduki juhtimise üle. Sõltuvalt sõitjate arvust, pagasist või sõidutingimustest jagab elektrooniline pidurdusjõu regulaator EBD tagarataste pidurdusjõudu, suurendades üldist turvalisust.

    my17_asx_hillstart.gif

    Nõlvaltstardi abi HSA

    Nõlvaltstardi abi HSA muudab sõidu alustamise mäest või tõusul lihtsaks, takistades auto tagasiveeremist. Kui kallak on tuvastatud, hoitakse pidureid automaatselt peal seni, kuni juht gaasipedaalile vajutab.

    my17_asx_traction.jpg

    Veojõukontroll

    Kui süsteem tuvastab ühe ratta läbilibisemise või teistest kiirema pöörlemise, vähendatakse mootori võimsust ja pidurdatakse läbilibisevat ratast, et vältida veojõu kadu ja külglibisemisse sattumist ning säilitada kiirendamine otsesuunas. 

    asx-hippoint-15-5

    Kõrge vaatepunkt

    Kord juba rooli taga, leiate üllatunult, et aerodünaamilisele väliskujule vaatamata pakub ASX suurepärast kõrget istumisasendit. Koos madalduva mootorikattega pakub see paremat vaadet teele, et kergendada manööverdamist ja parandada turvalisust.

    content-cleartec

    Parkimisabi

    Sõltuvalt varustustasemest pakutav parkimisabisüsteem tuvastab takistused auto taga ja hoiatab juhti tagurdamisel.

    my17_asx_rearview_camera.jpg

    Tahavaatekaamera

    Tahavaatekaamera kuvab sõiduki taga toimuva SD-navigatsiooniseadme ekraanile.

    low-rolling-tyres-15-5

    Eelispidurdussüsteem

    Uus eelispidurdussüsteem annab piduritele eelise gaasipedaali ees, pidurdades auto seisma ka juhul kui samaaegselt on alla vajutatud nii piduri- kui gaasipedaal ja auto sõidab täiskiirusel.

Vaata veel